مطالب روز

سخنرانی طوفانی نماینده SEC علیه دیفای و ارزهای دیجیتال

آقای دیوید هیرش ریاست دپارتمان ارزهای دیجیتال کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، امروز در صحبت هایی ضمن انتقاد از وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و پروژههای مالی غیرمتمرکز (دیفای)، اتهامات بیشتری را علیه این صنعت مطرح کرده است.

آقای هیرش ، مدیریت واحد دارایی های دیجیتال و سایبری را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بر عهده دارد و به نوعی درگیر پرونده های نختلفی قضایی سازمان متبوعه خویش با فعالان حوزه کریپتو است. ایشان در اظهاراتی به صرافیهای ارزهای دیجیتال و پروژههای مالی غیرمتمرکز (دیفای) هشدار داد، همانطور که پرونده های دو صرافی کوین بیس و بایننس، را پیگری کردیم، قصد داریم اتهامات کیفری بیشتری را برای افرادی که قوانین اوراق بهادار را نقض میکنند در نظر بگیریم.

هیرش علیه دیفای، علیه رمز ارز!

ریاست دپارتمان ارزهای دیجیتال می گوید تخلفات در حوزه کریپتو بسیار بیشتر از چیزی است که تا کنون مشخص شده است. ایشان که در مرکز انجمن اجرای اوراق بهادار در شهر شیکاگو سخنرانی می کرد. هیرش وعده داد آژانس در حال بررسی چند شرکت است که فعالیت هایی مشابه فعالیت های کوین بیس و بایننس دارند.

ایشان تأکید کرد: ما در حال بررسی تمام بی قانونی هایی که رخ داده هستیم. شک نکنید که تخلفات صنعت ارز دیجیتال فراتر از این دو سازمان( بایننس و کوین بیس) است. تمرکز SEC بر ارزهای دیجیتال فراتر از صرافی های بزرگ است. در این بین واسطه ها، توزیع کنندگان، مؤسسات بورس اوراق بهادار یا سایر افرادی که در این بازار به تعهدات خود عمل نمیکنند. این افراد نیز تحت عناوین مختلف بررسی خواهند شد و باید قانونا مجازات شوند.

دیوید هیرش در پاسخ به سوالی مربوط به دیفای نیز گفت: این را بدانید که ما به انجام تحقیقات ادامه خواهیم داد. او اعلام کرد که همواره در این فضا فعال خواهیم بود. هیچ پلتفرمی نمی تواند با افزودن برچسب دیفای به کسب و کار خود، سازمان را از ادامه کار منصرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *