مطالب روز

دومین نهنگ اتریوم لو رفت

قیمت اتریوم به شدت تحت تاثیر تحرکات و تصمیمات نهنگ ها است. هرچند در سایر ارزهای دیجیتال نیز شرایطه به همین منوال است. اما در اتریوم کفه ترازو بیشتر سنگینی می کند. در همین رابطه باید به اطلاع شما برسانیم که در اخبار امروز نام یک وال که به عنوان دومین نهنگ بزرگ اتریوم شناخته می شود فاش شده است.

پلتفرم آرخام (Arkham) امروز با انتشار توییتی اعلام کرد که مالک دومین والت بزرگ اتر (eth) شرکت بزرگ گری اسکیل (Grayscale) است. هرچند این ادعا تایید نشده است اما شواهد و قرائن حکم به تایید این موضوع دارد. پلتفرم آرخام در این توییت فاش کرد که موفق به شناسایی شرکت گری اسکیلGrayscale Ethereum Trust شده است.

مطابق اظهارات این پلتفرم مدیریت دومین نهنگ اتریوم با دارایی ۵ میلیارد دلار را گری اسکیل بر عهده دارد. هرچند باید این موضوع را در نظر گرفت که این حجم دارایی در بیش از ۵۰۰ آدرس تقسیم شده است. به نظر می رسد سیاست این نهنگ این است که هیچ آدرسی نمی تواند بیش از ۳۰ میلیون دلار اتر درون خود نگه دارد. 

برای آشنایی بهتر با این شرکت بد نیست بدانید شرکت مدیریت سرمایه گری اسکیل (GrayScale) به عنوان بزرگ ترین شرکت مدیریت ارزهای دیجیتال که بیشتر از ۴۰ میلیارد دلار دارایی دارد. این شرکت فعالیت های تجاری خود را از سال ۲۰۱۳ شروع کرده است.

در حوزه فعالیت های این شرکت می توان گفت آن ها محصولات و پروژه های مختلفی دارد. اما صندوق سرمایه گذاری دیفای یکی از مهمترین آن ها است. همچنین این نهاد اقتصادی به عنوان بزرگترین صندوق تراست بیت کوین در دنیا، گزارشات مالی و سرمایه گذاری خود را به مستقیما به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه می کند.

اما تا زمان نگارش این خبر، شرکت گری اسکیل واکنشی به این خبر نشان نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *