مطالب روز

پیش بینی مدیرعامل بایننس از آینده بازار

آقای چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) را همه به عنوان مغز متفکر صرافی بایننس می شناسند. اما ایشان با توجه به حضور طولانی مدت در راس مهمترین و بزرگترین صرافی دیجیتال دنیا و همچنین نگرش هوشمندانه او به عنوان یک تحلیلگر هواداران زیادی در سراسر دنیا دارد. بسیاری از این افراد تصمیمات خود را بر اساس پیش بینی های ژائو شکل می دهند. بخش عمده این هواداران از طریق پلتفرم اکس با او در ارتباط هستند.

در همین رابطه ایشان روز گذشته در یک پرسش و پاسخ اینترنتی شرکت کرده بود. او در پاسخ به آینده بازار کریپتو بار دیگر بر پیش بینی گذشته خود تاکید کرد.

چانگ پنگ ژائو در ماه جولای گذشته تحلیل دقیقی از وضعیت پلتفرم های غیر متمرکز کرده  بود. او اعلام کرده بود که در آینده نزدیک به لحاظ اهمیت، امور مالی غیرمتمرکز، چشمانداز مالی بالاتری از تأمین مالی متمرکز را تجربه می کنند.

ژائو همچنین در روز ۱ سپتامبر با ستایش از دیفای و فرصت های بیشمار در این حوزه بر پیشی گرفتن defi از cefi تاکید کرد. به اعتقاد ایشان با تمرکز زدایی، صنعت ارزهای دیجیتال شاهد پیشرفتهای زیادی خواهد بود.

پیش بینی ژائو از حضور غول های اقتصادی در بازار کریپتو

همچنین ایشان پیش بینی کرد که سازمان های عظیم اقتصادی که به ارزهای دیجیتال علاقه مند خواهند شد. این سازمان ها با حضور در این بازار و تنها با سرمایه گذاری بخش کوچکی از میلیارد ها دلاری که توسط سرمایه گذاران نهادی در بازار سهام کنترل میشود. این سازمان ها این توانایی را دارند که رشد بازار ارزهای دیجیتال را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

بد نیست بدانید دیفای (DeFi) یا امور مالی غیر متمرکز به معنای ارائه محصولات و خدمات مالی، بدون نیاز به نهادهای مرکزی و در بستر بلاکچین است. از خدماتی که دیفای ارائه می کند می توان به مواردی چون: صرافی های غیرمتمرکز، وام دهی و وام گیری، خدمات پولی بانکی، وام سریع بدون وثیقه، ییلد فارمینگ و استیکینگ اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *