مطالب روز

تردز پایگاهی برای ارزهای دیجیتال

شرکت متا پس از موفقیت در پلتفرم اینستاگرام اخیرا اپلیکیشن جدید خود به نام تردز (Threads) را روانه بازار کرد.

 این اپلیکیشن قرار است رقیبی باشد برای توییتر و سایر دسترسی های ممکن را از این طریق به کاربران خود داشته باشد. اما این شبکه از جنبه تجاری مورد استقبال کاربران و بازاریابان ارز دیجیتال قرار گرفته است که به آن می پردازیم. 


امکاناتی که تردز در اختیار ارزهای دیجیتال  قرار می دهد

هرچند در روزهای اول تب هیجان یک برنامه جدید موجب شد تا افراد زیادی این اپلیکیشن رو نصب کردند و از آن استفاده کنند. اما حالا با گذر تنها چندروز و با مشخص شدن دسترسی های غیر معقول این برنامه کاربران عادی رفته رفته عطش خود را نسبت به تردز از دست دادند.  از سوی دیگر کاربران و تحلیلگران حوزه کریپتوکارنسی با توجه به امکاناتی که قرار است به تردز اضافه شود از آن استقبال کرده اند. 

یکی از ویژگی های متا در سایر پلتفرم ها استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند برای نشان دادن آن چیزی که کاربر می پسندد، بود. حالا در تردز هم این امکان فراهم شده و موجب می شود با بررسی رفتار کاربران تبلیغات کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده به افراد نمایش داده شود. 

از دیگر قبلیت های تردز برای بازاریابان ارز دیجیتال این است. این پلتفرم با اجازه دادن به کاربران برای جابه جایی آسان بین شبکه های اجتماعی(خصوصا اینستاگرام) می توان استراتژی بازاریابی غیرمتمرکز را تقویت کند. به طور کلی این یک ویژگی مهم برای کاربران ارزدیجیتال است که به تعاملات همتا به همتا و فرایندهای غیرمتمرکز اهمیت میدهد.


آینده این شبکه اجتماعی در زمینه ارز دیجیتال چگونه خواهد بود؟

باید این نکته را در نظر گرفت که هنوز تبلیغات در این پلتفرم آغاز نشده است. اما روند فیس بوک و اینستاگرام نشان می دهد سیاست های کلی متا استفاده حداکثری از تبلیغات است.  این موضوع با توجه به متن محور بودن تردز می تواند کار افراد فعال در حوزه مارکتینگ را آسان تر می کند. 

همانطور که می دانید بیش از ۸۰٪ شرکت ها و افراد مهم حوزه ارز دیجیتال در توییتر فعال هستند که رقیب تردز به حساب می آید. اما با رشد منظم تردز در آینده نزدیک احتمال کوچ یا فعالیت این افراد در هر دو حوزه به دلایل تجاری کاملا محتمل به نظر می رسد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *