مطالب روز

افزایش قیمت کاردانو در راه است

چارلز هاسکینسون بنیان گذار کاردانو (ADA) روز گذشته در یک جلسه AMA درخصوص تحولات و اتفاقات اخیر ارزهای دیجیتال به سخنرانی و پرسش و پاسخ پرداخته است.

پیش بینی افزایش قیمت کاردانو (ADA)

چارلز هاسکینسون در رابطه با وضعیت کاردانو (ADA)، صحبت کرد و ابتدا مشخصا تاکید کرد که کاردانو یک اوراق بهادار نیست؛ زیرا علیرغم نظرات SEC، این پروژه از سوی جامعه اجرا میشود و کد آن منبع نیز باز است. همچنین او با صحبت های دن گامباردلو، از سرمایه گذاران کاردانو در رابطه با رسدن نرخ این ارز به ۷.۸۰ در چرخه صعودی بعدی این احتمال را بسیار جدی دانست.

حکم دادگاه در دعوای ریپل و کمیسیون

هاسکینسون در رابطه با دادگاه مابین ریپل لبز و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا نیز صحبت کرد. او این رای را یک پیروزی برای جامعه ارزهای دیجیتال دانست. ایشان همچنین حکم دادگاه را پایه قانونی برای این استدلال که ارزهای دیجیتال مانند کاردانو، سولانا و متیک، اوراق بهادار نیستند، می داند.

دیدگاه در خصوص رابرت کندی جونیور

بناینگذار کاردانو در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ایده های رابرت کندی جونیور که بارها اعلام کرده حمایت بیت کوین را به عنوان پشتوانه دلار در کنار طلا قرار می دهد نیز اظهار داشت. این صحبت ها برای من بسیار نگران کننده است. این صحبت ها بیشتر به یک وعده پوشالی شبیه است. سیاست های پولی بر تورم و افزایش بدهی ایالات متحده تاثیر جدی خواهد داشت. این موضوع می تواند ثبات بازار را برهم زند.

نظر بنیانکذار کاردانو (ADA) درباره لایحه قانونی صنعت کریپتو

هدف از این کار درست است و این بازار به قوانین نیاز دارد. تاکنون دو لایحه رمزارزی توسط کمیته خدمات مالی مجلس ایالات متحده آمریکا به تصویب رسیده است. اما برای بررسی دقیق آن باید با مشاوران متخصص در این زمینه تعامل بیشتری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *