مطالب روز

پلتفرم X هیچ توکنی صادر نمی کند

ایلان ماسک، مرد اول این روزهای دنیای ثروت و موفقیت است. این فعال حوزه تکنولوژی امروز رسما اعلام کرد برای پلتفرم X (توییتر سابق) هیچ توکنی صادر نخواهد کرد. آقای ماسک اعتقاد دارد فعالیت این پلتفرم باید به همین شکل بماند. مسا معتقد است نیازی نیست که با ارائه رمزارزهای مرتبط با این پایگاه اطلاع رسانی به کسب درآمد بپردازند.

در واقع این صحبت ها در واکنش به پاسخ کاربری بود که از سایر یوزرها خواسته بود که توکن ها یا میم کوین های تقلبی که تحت عنوان X اخیرا منتشر شدهاند را جدی نگیرند. او از کاربران این شبکه اجتماعی خواسته بود به اخبار روزمره مربوط به آن ها توجه نکنند. این کاربر هشدار داده بود که ماسک و همراهانش هیچ توکنی تاکنون معرفی نکرده اند. که در پاسخ به این هشدار خود آقای ایلان ماسک نوشت ؛ در آینده هم قرار نیست چنین کاری را انجام بدهند.

توکن های تقلبی برای پلتفذم X

گفتنی است که اخیرا توکن های کم حجم زیادی با مضمون پلتفرم X، توییتر یا ماسک توسعه یافته اند. از بین آنها میتوان به «X/TWITTER»، «TWITTERDOGE»، «CryptoTwitter» و «ELON BUYS TWITTER» اشاره کرد که همگی آنان تقلبی هستند.

تنها دو رمز ارز است که تاکنون ایلان ماسک از آن ها حمایت کرده است. تقریبا تمام افرادی که از دنبال کنندگان اخبار مربوط به این کار آفرین برجسته باشند از ماهیت این دو ارز مطلع هستند. ماسک در سال ۲۰۲۱ با سود شرکت تسلا ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خرید که چندی پیش نیز بخش عمده آن را به فروش گذاشت.

رمز ارز دیگر نیز دوج کوین است که اعلام کرده بود تنها به خاطر شکل بامزه آن به این ارز علاقه دارد. گفتنی است حتی برای مدت کوتاهی لوگوی توییتر را به نماد این رمزارز تغییر داد. در آن زمان، تنها به خاطر همین اتفاق قیمت دوج کوین تا ۳۰٪ رشد کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *