مطالب روز

اظهار نظر جالب ایلان ماسک در رابطه با بیت کوین

ایلان ماسک یا به قول هواداران پرشمارش عالیجناب ماسک به واسطه شهرت و ثروت پایان ناپذیرش، در کانون توجهات قرار دارد و عقاید و اظهار نظر های مختلف او برای افراد فراوانی جذابیت دارد.

مدیرعامل پلتفرم اکس، تسلا، استارلینک و اسپیس اکس همواره کاربردهای ارزهای دیجیتال را ستایش کرده است. سوابق مالی او هم نشان می دهد که یکی از ذخیره کنندگان بیت کوین در دنیا به حساب می آید. ایشان روز گذشته در گفتگویی همراه با خانم کتی وود (Cathie Wood)، مدیر ارشد اجرایی شرکت آرک اینوست (Ark Invest) در پلتفرم X داشت. او لب به ستایش از مهندسی زیرساخت بیت کوین گشود. هرچند ماسک تاکید کرد که بیت کوین را نه به عنوان یک ارز بلکه به عنوان یک ابزار ذخیره ارزش می شناسد. جالب است که بدانید آقای لری فینک مدیرعامل شرکت بلک راک نیز در رابطه با بیت کوین اعتقادی مشابه دارد.

آقای ماسک در اظهار نظر دیگری در مصاحبه خود در پاسخ به پرسشی درخصوص مبنی بر استفاده از بیت کوین و پذیرش گسترده آن و همنیطور استخراج کریپتو، پاسخ عجیبی داد.
ایلان ماسک اظهار داشت: ببینید به طور کلی من از پذیرش بیت کوین استقبال می کنم و آن را مفید می دانم. اما در بین تمام چیزهایی که با آن ها سر و کار دارم، حقیقتا چندان به بیت کوین فکر نمیکنم.

پذیرش گسترده بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال در آغاز راه خود قرار دارد. همانطور که گری اسکیل و ریپل در پرونده های خود پیروز شدند و در نهایت ETF ها تایید شد می تواند انتظار داشت از این پس و با کمک این صندوق ها راه را برای ورود بیت کوین به دنیای مالی سنتی باز شود و خوشبین بود با درک بیشتر کاربردهای ارز دیجیتال، پذیرش آن نیز گسترش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *