مطالب روز

بلک راک مخفیانه در حال ذخیره بیت کوین است

بازار ارزهای دیجیتال پس از تایید صندوق های ETF بیت کوین سر و شکل دیگری گرفته است. در همین راستا برخی شرکت ها که درخواست آن ها مورد تایید قرار گرفته است تغییراتی مهم در برنامه های آتی خود ایجاد کرده اند. یکی از این شرکت ها ابر شرکت مدیریت سرمایه بلک راک است که تصمیم به ذخیره حجم بالایی از بیت کوین گرفته است.

امروز داده های به دست رسانه ها رسیده است که بلک راک چندی پیش تصمیم گرفته بیش از ۱۱ هزار بیت کوین را خریداری کند و به ذخیره پیشین خود افزون کند. خرید این تعداد بیت کوین در زمان نزول بازار می تواند بیانگر این موضوع  مهمی باشد. این موضوع نشان می دهد بلک راک و تیم مدیریتی آن به تایید درخواست ETF بیت کوین خود توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار اطمینان داشتند.

جالب است بدانید این شرکت در زمان بازار نزولی قبلی حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد بیت کوین را در قیمت پایین خرید و ذخیره کرده است. از آنجایی که در روز حدود ۹۰۰ واحد بیت کوین تولید میشود، حجم این خرید به اندازه تولید ۱۳ روز شبکه است.

تغییرات بازار پس از تایید

هرچند در روزهای اخیر و پس از تایید صندوق های اسپات، نرخ این طلای دیجیتال نزولی بوده است. اما کارشناسان آینده بسیار روشنی را برای بیت کوین پیش بینی می کنند. طبق پیش بینی ها در همین سال ۲۰۲۴ نقطه اوج آن را شاهد خواهیم بود. اما فعلا در کوتاه مدت سرمایه گذاران در حال حفظ سود و خروج از بازار هستند.

در همین حال آقای لری فینک به عنوان مدیرعامل شرکت بلک راک مصاحبه جدیدی با شبکه CNBC داشته است. او در این مصاحبه در ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) اعلام داشت بیت کوین به عنوان رقیب ارزهای فیات ملی میتواند ابزاری برای ذخیره ارزش و ثروت باشد. وی معتقد است همبستگی خوبی با طلا خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *