مطالب روز

خبر نا امید کننده در رابطه با سرنوشت صندوق های ETF اتریوم

پس از کش و قوس فراوان در نهایت با تایید صندوق های اسپات ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، بازار ارزهای دیجیتال یک قدم بزرگ به اهداف خود نزدیک شد. در همین رابطه اما حالا نگاه افراد به دومین گام و تایید ETF اتریوم است. اما بنا به گفته نا امید کننده TD Cowen فعلا این موضوع نزدیک نخواهد بود.

در واقع گروه تحقیقاتی TD Cowen واشینگتن که یک بانک سرمایه گذاری چند ملیتی آمریکایی است. این گروه در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که بعید است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به این زودی ها ETF اتریوم را تأیید کند. دلیل آن هم SEC قبل از تأیید ETF اتریوم یا سایر ارزهای قصد دارد با بیت کوین آزمون و خطای خود را انجام دهد.

در گزارش نهایی این گروه مدت زمان لازم برای تایید ETF اتریوم ۲۶ ماه تخمین زده شده است. بخشی از این گزارش را مطالعه خواهید کرد: در واقع پس از تحقیقاتمان باید اذعان داشت انتظار نمی رود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به این زودی ها ETP های سایر ارزها را تایید کند. کمیسیون قصد دارد ابتدا در مورد ETPهای بیت کوین تجربه کسب کند. پس از سعی و خطا در مورد بیت کوین میسیون به تأیید سایر محصولات خواهد پرداخت.

بخش نا امید کننده خبر به زمان تخمینی برای تایید سایر صندوق های سرمایه گذاری بر می گردد. به نظر می رسد هرگونه تصمیمی برای چنین موضوعی احتمالاً تا پس از انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری در ایالات متحده اتخاذ نخواهد شد. جایی که احتمال حضور دونالد جی ترامپ از سایرین بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *