مطالب روز

مدیر ارشد فناوری ریپل: ریپل جای دلار را خواهد گرفت

مدیر ارشد فناوری ریپل، آقای دیوید شوارتز در یک نشست تبلیغاتی جدید در رابطه با آینده توکن ریپل (XRP) صحبت کرده است. hو در این خصوص وعده ها و پیشبینی های بزرگی را با مخاطبانش در میان گذاشته است.

کوین ادیشن (coinedition) گزارش داده است: آقای شوارتز ضمن ستایش از ریپل اعلام کرده این ارز پتانسیل تبدیل شدن به ارز ذخیره جهانی را دارد. ایشان اعلام کرد برخی از کشورها علاقه ندارند اقتصاد و معاملات خود را بر پایه دلار آمریکا قرار دهند. او درباره امکانات ریپل برای این کشورها گفت: بسیاری از کشورها دست از استفاده از دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهانی می کشند. ممکن است این کشورها سایر گزینههای جایگزین را بررسی کنند. اگر کشورها متوجه شوند که ارز ایالات متحده تا ابد به عنوان ارز ذخیره باقی نمی ماند. داراییهای دیجیتال به طور جدی میتوانند در این سناریو نقش داشته باشند.

مدیر ارشد فناوری ریپل تاکید کرد هیچ شکی در آن ندارد که دلار همواره ارز مرجع باقی نمی ماند. وی اعلام کرد سایر کشور ها به زودی آن را کنار خواهند گذاشت. شواتز در این خصوص گفت: این اتفاق ممکن است برای هر ملتی رخ دهد. طبیعی است که هر ملتی دوست دارد پولش به عنوان ارز ذخیره جهانی شناخته شود. این امر نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده چگونه در چندین دهه به طور ناعادلانه با پیشرفت و رشد عمل کرده است.

با توجه به دلایل بالا آقای شوارتز استدلال خود را درباره آینده دلار مطرح می کند. طبق این استدلال این موضوعات ممکن است باعث شود که این کشورها یک ارز دیجیتال مانند ریپل را به عنوان ارز ذخیره جهانی انتخاب کنند. زیرا هیچ کس، به خصوص رقیب ژئوپلیتیک آنها، کنترلی بر آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *