مطالب روز

استقبال چشمگیر از تلفن همراه اتریوم

اخیرا تلفن های همراه جدیدی معرفی شده اند که از فناوری جدید مبتنی بر اتریوم (ETH) در آن به کار رفته است. تلفن اتریوم بر بستر گوگل پیکسل نوشته شده است. این تلفن به وسیله یک سیستم عامل متن باز منحصر به فرد به نام ethOS که مخفف سیستم عامل اتریوم است پشتیبانی می شود.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به این اشاره کرده که با استفاده از کلاینت لایت اتریوم داخلی آن ها این امکان برای نلفن ها وجود دارد. به طور مستقل بلاک ها را اعتبارسنجی کنند و به طور موثر آنها را به نودهای لایت در شبکه اتریوم تبدیل کنند.

این تلفن های هوشمند طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله ابزارهایی برای رسیدگی به پرداختها، ارسال و دریافت پیام و ادغام با خدمات اتریوم (ENS) برای پرداختهای آسان تر، را ارائه میکنند. از دیگر امکانات آن می توان به ماشین های مجازی اتریوم (EVM) و شبکه های مقیاس بندی لایه دوم اشاره کرد.

بد نیست بدانید این طرح که هنوز به تولید انبوه نرسیده است. با این وجود ایده این تلفن با استقبال چشمگیری روبرو بوده است. به این ترتیب که پیش فروش تلفن های هوشمند مبتنی بر اتریوم (ETH) تا حدی موفق بود که تنها در کمتر از ۲۴ ساعت تمام ۵۰ دستگاه آن خریداری شد.

در خصوص نحوه خرید هم باید گفت؛ خریداران علاقه مند باید یک توکن غیرقابل تعویض ethOS خریداری کنند. آن ها باید آن را بسوزانند یا از بین ببرند تا تلفن خود را رزرو کنند. این در حالی است که یک گوشی هوشمند سولانا (SOL) با هدف فضای وب۳، هم پیشتر عرضه شده بود که با استقبال چندانی روبرو نشد.
پس از اعلام انتشار آتی گوشی هوشمند اتریوم در پاییز ۲۰۲۳، سولانا لبز قیمت تلفن رمزارزی خود را برای افزایش فروش کاهش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *