مطالب روز

مقاومت دویچه بانک آلمان شکست: ایجاد سرویس نگه داری ارزهای دیجیتال

بزرگترین و معتبرترین بانک کشور آلمان به عنوان یک قطب اقتصادی مهم در دنیا، دویچه بانک آلمان (Deutsche Bank) است.

این بانک اخیرا برنامه هایی برای ورود به حوزه ارزهای دیجیتال را اعلام کرده بود. دویچه بانک روز گذشته رسما از اعلام فعالیت خود در این بازار خبر داد. دویچه اعلام کرده است سرویسی برای نگهداری از ارزهای دیجیتال مشتریان سازمانی راه اندازی کرده است. آلمان به عنوان پدر اقتصادی اتحادیه اروپا شناخته می شود.به نظر می رسد این اقدام تاثیر مثبتی برای پذیرش هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال در اتحادیه اروپا در پی خواهد داشت.

همکاری دویچه بانک با تاروس!

دویچه بانک دست همکاری خود را به سوی شرکت تاروس (Taurus) دراز کرده است. این همکاری شکل گرفته است تا برای ارائه خدمات نگهداری رمزارزها و توکنیزه کردن دارایی ها با این شرکت همکاری کند. کارشناسان بلاک چین معتقدند با وجود معضلات قانونی و نظارت های سختگیرانه، چالشها و نوسانات بازار ارزهای دیجیتال و دیگر مشکلات بازار، حرکت دویچه بانک از دنیای مالی سنتی به سمت ارزهای دیجیتال چشماندازی از تحول در امور مالی و آینده مثبت رمزارزها را ترسیم میکند.

سرعت رشد و تغییر خواسته های دنیای امروز بالاست. از این رو سیستم های سنتی با اتکا به کارشناسان خبره در جهت برآورده کردن نیازهای قرن جدید که با تکنولوژی عجین شده است قدم بر می دارند. گام های این چنینی در جهت تنوع بخشیدن به ارائه خدمات مالی نوین به مشتریان نشانگر آن است که حتی نهادهای مالی سنتی باید خود را همسان با تغییرات جهان پیش ببرند.

بد نیست بدانید دویچه بانک آلمان که در سال ۲۰۱۸ در رتبه ۲۰ از فهرست بزرگترین بانک های جهان قرار داشت. این بانک در سال ۱۸۷۰ در شهر برلین تاسیس شد. هماکنون مالک شبکه گسترده بانکی در ۵۴ کشور در سه قاره اروپا، آمریکا و آسیا می باشد. دارایی های این بانک در حدود ۱.۴ تریلیون یورو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *