مطالب روز

برخی آلت کوین ها جای بیت کوین را در بازار گرفته اند

پلتفرم تحلیل داده حوزه بلاکچین به نام Santiment در آخرین گزارش خود بیان کرده است که بحث و تبادل نظر در رابطه با بیت کوین (BTC) در میان علاقه مندان بازار به کمترین میزان خود در چهار ماه گذشته رسیده است. دلیلی این عدم استقبال را می توان تمایل معامله گران به آلت کوین های گوناگون دانست. همچنین بیم از دست دادن (FOMO) سود های پروژه های رمزارزی کوچک بر این امر تاثیر مستقیم دارد.

این پلتفرم گزارش کرد که پروژه های کوچکتر مانند لوم نتورک (LOOM)، کریم فایننس (CREAM) و سوایپ (SXP) اما با افزایش علاقه به بحث و گفتگوها در رابطه با خود بوده اند. این موضوع بیانگر عطش در میان معامله گران است.

به همین دلیل نیز، این آلت کوینها اخیرا افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده اند. دادههای بازار نشان میدهند که در عرض یک هفته، LOOM با بیش از ۱۴۶٪ افزایش به ۰.۱۲ دلار، CREAM با ۷۰٪ درصد به ۱۸ دلار، و SXP با ۲.۶٪ افزایش به ۰.۲۹ دلار رسیدند.

کدام آلت کوینها محبوبترند؟

بد نیست بدانید سایر آلت کوین ها مانند فرانتیر (FRONT)، ایموتبل ایکس (IMX) و چین لینک (LINK)
نیز عملکرد قابل قبولی نسبت به کل بازار ارزهای دیجیتال داشتند. در ادامه تحلیل های سانتیمنت آمده است که LINK، FRONT و IMX احتمال دارد بر اساس معیار های صعودی آنچین به رشد خود ادامه دهند. خصوصا با توجه به عملکرد قوی LINK در ماه جاری (سپتامبر) که به روزهای پایانی آن نزدیم می شویم.

کاهش نقدینگی در بازار یکی از عوامل اصلی بازدارنده رشد قیمت بیت کوین بوده است. تحلیلگران و فعالان بازار می دانند که بیت کوین با چالش هایی جدی از قبیل؛ کاهش نقدینگی و حجم معاملات روبرو است. تا حدی که عرضه بیت کوین در صرافی ها از سه ماهه اول ۲۰۲۳ به میزان نا امید کننده ای کاهش داشته است. تعداد معاملات به سطحی رسیده است که آخرین بار در دسامبر ۲۰۱۷ مشاهده شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *