مطالب روز

انتقال پروژه عجیب ورلد کوین تکمیل شد!

فرایند انتقال پروتکل هویت و کیف پول غیرمتمرکز بیومتریک ورلد کوین از شبکه پالیگان به آپتیمیزم رسما اعلام شد.

از پروژه عجیب ورلد کوین چه می دانید؟

ورلد کوین یک پروژه ارز دیجیتال است که از سوی سازنگان چت جی پی تی ساخته و عرضه شده است.  توکن این شبکه WLD نام دارد و جالب است که با این سیستم میتوان تفاوت میان انسان و ربات را مشخص کرد.

چت جی پی تی یکی از سامانه های هوش مصنوعی در حوزه چت با تکنولوژی مدل زبانی است. این پلتفرم که توسط شرکت OpenAI توسعه داده شده است و طرفداران فراوانی دارد. هوش مصنوعی به عنوان یکی از تکنولوژی های پیشرفته دنیا، برای کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

سم آلتمن (Sam Altman)، مدیرعامل اوپن اِی آی، در این باره گفته است این نوع توکن، توکن هایی هستند که مردم میتوانند با استفاده از آن یک شخصیت منحصر به فرد داشته باشند.

این پروزه یکی از عجیب ترین پروژه های موجود در دنیا می باشد تفاوت های ساختاری فراوانی با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین یا اتریوم دارد.
در پروژه ورلد کوین افراد به خاطر انسان بودن توکن دریافت میکنند! گردانندگان این پروژه ادعا کردند می خواهند انسان را به خاطر انسان بودن ارزشمند بدانند و آن ها را ثروتمند کنند. جالب است در برخی کشورها این پروژه ممنوع است!

انتقال کیف پول غیر متمرکز:

در ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ۱۴۰۱) این پروتکل تصمیم به انتقال دو اپلیکیشن ورلد اپ و ورلد آیدی به آپتیمیزم گرفته بود و امروز پس از حدود هفت ماه آن را تکمیل کرد. دلیل طولانی شدن آن نیز انتقال تمام حساب های کاربران که بیش از ۲ میلیون نفر هستند عنوان شده است.
ورلد کوین تصمیم دارد با بهره گیری از مقیاس پذیری شبکه آپتیمیزم برای راه اندازی پروژه های آتی خود در آینده آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *