مطالب روز

شرکت های کریپتو همچنان در تیررس دولت آمریکا قرار دارند

رسانه هاس فعال در حوزه اقتصادی و بازار ارزهای دیجیتال امروز خبر نگران کننده ای منتشر کرده اند. این اخبار حاکی از سختگیری های تازه در رابطه با وضعیت چند شرکت فعال در حوزه کریپتو است. به نظر می رسد علی رقم درگیری های قانونی اخیر و پیروزی فناوری های مبتنی بر گریپتو همچنان برخی از شرکت ها در تیررس دولت آمریکا قرار دارند.

بنا به گزارش یو بی سی نیوز، مقامات قضایی دولت ایالت متحده آمریکا مدتیست در حال رصد کردن شرکت های سرشناس در بازار ارزهای دیجیتال هستند. این رسانه ادعا کرده است نهاد های نظارتی تقریبا به صورت نامحسوس مهمترین شرکت های بازار را هدف قرارداده اند. این نظارت برای آن صورت می گیرد تا در صورت اثبات خطایی از سوی این فعالان کریپتو به مانند گذشته علیه آنها اعلام جرم شود.

علاقه مندان به ارزهای دیجیتال نمی توانند فراموش کنند که، شکایت علیه پروتکل های غیرمتمرکز در گذشته اتفاق افتاده است. برای مثال یونیسواپ، پلتفرم های میکسینگ کریپتو مانند تورنادو کش و سایر مجموعه های بزرگی مانند بایننس و کوینبیس از سوی نهاد های وابسته به دولت ایالت متحده آمریکا مورد برخورد قانونی واقع شده اند

قوانین نظارتی در سایر کشورها نیز تشدید شده است. به نظر می رسد شرکت های بیشتر در تیررس برخوردهای قانونی دولت آمریکا قراردارند.

پیش از این در خبری در رسانه رمزپلاس داشتیم که اتحادیه اروپا به تمام اعضای خود درباره شرکت های رمز ارز هشدار داده است. طبق این هشدار از این پس باید از قوانین نظارتی جدیدی که برای آن ها تصویب شده است، پیروی کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *