مطالب روز

شرابط فروش دارایی های صرافی FTX اعلام شد

همانطور که احتمالا در جریان هستید صرافی FTX را می توان مشهورترین کسب وکار در حوزه صنعت ارز دیجیتال دانست که در سالهای اخیر ورشکسته شده است.

درست از هنگامی که ورشکستگی اف تی ایکس قطعی شد همواره اخبار گوناگونی در این رابطه منتشر می شده است. با توجه به حجم بدهی مالی این صرافی مورد توجه افراد زیادی بوده است.

جدیدترین موضوع در باره FTX فروش ارزهای دیجیتال این صرافی بوده است در روزهای اخیر اخبار زیادی را به راه انداخته بود.
بد نیست بدانید با توجه به اینکه این صرافی در دوران فعالیت خود میلیاردها دلار ارز دیجیتال نگهداری می کرد. فروش احتمالی این حجم ارز دیجیتال تأثیر جدی بر کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

حالا اما بر اساس فایل هایی که جدیدا در رسانه ها منتشر شد. در صورت فروش های صرافی در مجموع ۳.۵ میلیارد دلار ارز دیجیتال شامل توکن هایی مانند سولانا، بیت کوین و اتریوم وجود دارد. در لیست آلت کوین های این صرافی نیز نام هایی مانند ریپل، رپد بیت کوین، دوج کوین و آپتوس (APT) به چشم می خورد.

روش فروش اموال صرافی FTX

با توجه به اجازه دادگاه برای فروش این دارایی های این صرافی باید به روش خاصی این دارایی ها را در بازار وارد کند. ابتدا صرافی باید از ۱۰ روز قبل از فروش موضوع را به اطلاع نهاد مربوطه برساند. بد نیست بدانید FTX هر هفته تنها حق فروش ۱۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را دارد.
هرچند این احتمال وجود دارد که سقف فروش صرافی در شرایطی حتی دو برابر نیز شود. اما پیش بینی می شود صرافی اف تی ایکس برخی از ارزهای دیجیتال خود را سپردهگذاری (Stake) کند. به این ترتیب، به طلبکاران صرافی سود نیز تعلق میگیرد.

سه ارزی که بیشترین سهم را در دارایی این صرافی دارند ( بیت کوین، اتریوم، سولانا) در روزهای اخیر با شیب ملایمی رو به رشد بوده اند.

صرافی FTX

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *