مطالب روز

اتهام عدم همکاری به بایننس از سوی کمیسیون

در پی مشکلات حقوقی پیش آمده میان صرافی بایننس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایلات متحده پرونده شکایت نهاد نظارتی آمریکا از این صرافی بزرگ دیجیتال به جریان افتاده است. این موضوع آثار منفی خود را در بازار ارزهای دیجیتال به خوبی نمایان کرده است. در همین رابطه SEC اتهامی جدید متوجه بایننس کرده است. مطابق آخرین گزارشات واصله به رسانه های خبری دنیا، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، بایننس را به عدم همکاری و شفافیت لازمه در جریان تحقیقات خود در مورد این صرافی ارز دیجیتال متهم کرده است.

بر این اساس شواه جدیدی به دست آمده است. سازمان بورس ادعا میکند که هلدینگ بایننس در شعبه آمریکا، تاکنون تنها ۲۱۵ سند آن هم به صورت غیر مستند ارائه کرده است.
کمیسیون مدعی شده است، بایننس آمریکا اسناد نامشخص و بدون تاریخ و امضا ارائه کرده است. حالا، SEC از دادگاه درخواست کرده که بایننس در شعبه آمریکا را به ارائه اسناد و مدارک محکم و مستدل مجبور کند.

این نهاد نظارتی در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) با طرح ۱۲ اتهام از بایننس شکایت کرده بود. از جمله این اتهامات نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده است.  گفتنیست این کمیسیون، همچنین نگرانیهایی را در مورد حفظ دارایی مشتریان در سیفو سرویس کیف پول حضانتی متعلق به نهاد بین المللی صرافی بایننس مطرح کرده است.

بد نیست بدانید صرافی بایننس در روزهای گذشته تحت تاثیر از جدایی برایان شرودر، مدیر عامل این صرافی بوده است. همچنین اخراج یک سوم از نیروی کار این شرکت، تاثیر بدی بر این شرکت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *