مطالب روز

اسپانیا میزبان جدید صرافی کوین بیس

در حالی که زمستان سرد بازار کریپتو کماکان ادامه دارد. شرکت های بزرگ با پشتوانه عظیمی که در اختیار دارند به دنبال کشورگشایی و برنامه ریزی برای بهار بازار ارزهای دیجیتال هستند. از مادرید خبر رسیده است که صرافی کوین بیس (Coinbase) روز گذشته رسما از دریافت مجوز ارائه خدمات صرافی ارز دیجیتال و کیف پول حضانتی از بانک مرکزی اسپانیا (Banco de España) خبر داد. با دریافت این مجوز کوین بیس می تواند در راستای برنامه توسعه جهانی خود مشتریان خردهفروشی، سازمانی و شرکای توسعه دهنده ای که قصد همکاری با این صرافی را در خاک پادشاهی اسپانیا دارند را افزایش دهد.

نانا موروگسان، معاون بین الملل و توسعه بازرگانی این صرافی در این خصوص گفت: از این اتفاق خرسندیم. معتقدیم دریافت این مجوز از بانک اسپانیا به حمایت و رشد مشتریان خردهفروشی، سازمانی و …در اسپانیا کمک شایانی خواهد کرد. اسپانیا کشور بزرگ و مهمی برای ما به حساب می آید. از آن ها تشکر می کنیم که از شفافیت و چارچوب های قانونی در صنعت ارز دیجیتال استقبال کرده اند.

بد نیست بدانید ۶۲٪ از مردم کشور اسپانیا در تحقیقی که توسط شرکت ارز دیجیتال بیتنوو (Bitnovo) صورت گرفت. مشخص شد موافق خرید ارزهای دیجیتال برای سرمایهگذاری بلند مدت هستند. همچنین روش پرداخت توسط ارزهای دیجیتال نیز دومین راه محبوب برای اسپانیایی ها به حساب می آید. ۳۶٪ از آنها معتقدند که ارز دیجیتال به دلیل کارمزد پايین تر روش مناسبی برای پرداخت است.

به این ترتیب اسپانیا نیز به جمع کشورهای ایتالیا، ایرلند و هلند، سنگال، برزیل و کانادا پیوست که کوین بیس رسما وارد بازار آن ها شده است.

اعلام این خبر در حالی بود که کوینبیس کماکان در حال مذاکره برای به دست آوردن داراییهای شعبه اروپای صرافی ورشکسته FTX است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *