مطالب روز

تعلیق خدمات صرافی بایبیت در بریتانیا

قوانین نظارتی سنگینی که در تمام کشورها علیه بازار ارزهای دیجیتال به راه افتاده است. این قوانین موجب برخی تجدیدنظر ها در شرکت های فعال در حوزه کریپتو شده است. چندی پیش بایننس تهدید کرده بود تمام دفاتر خود را از ایالات متحده جمع خواهد کرد. طبق اخرین اخبار این صرافی پایگاه اصلی خود را به دبی در امارات متحده منتقل می کند. امروز نیز از بریتانیا خبر رسید در پاسخ به دستورالعمل های نظارتی جدید ابلاغی توسط اداره رفتار مالی (FCA) بریتانیا، صرافی ارزهای دیجیتال بایبیت (Bybit) قصد دارد از این پس خدمات خود را برای ساکنان بریتانیا متوقف کند.

قوانین جدید نظارتی در بریتانیا ، مربوط به روش های بازاریابی و ارتباطات در صنعت ارزهای دیجیتال بوده است. این قوانین با هدف ایجاد معیارهای بازاریابی شفاف و غیرگمراه کننده تنظیم شده است. اما با این حال صرافی بایبیت در تلاش برای ایجاد تغییرات مدنظر اداره رفتار مالی بریتانیا است. این اداره در ابتدا این مقررات را در ماه ژوئن معرفی کرده بود. این درحالی است که اداره مالی بریتانیا هفته گذشته باردیگر طی اطلاعیه ای تاریخ جدید را صادر و مهلت ۸ اکتبر را به مشاغل ارزهای دیجیتال ابلاغ کرد.

بنا به اعلام سخنگوی این صرافی قرار شد، تعلیق خدمات برای ساکنان بریتانیا در دو مرحله انجام می شود. ابتدا، صرافی بایبیت از اول ماه اکتبر پذیرش تمام درخواست های حساب جدید از ساکنان بریتانیا را متوقف کند. سپس تا ۸ اکتبر، واریزها و قراردادهای جدید و همچنین تغییرات در موقعیت های کاربران فعلی بریتانیا را به حالت تعلیق درآورد.

هدف صرافی بایبیت با تعلیق موقت خدمات خود در بریتانیا این است که با قوانین جدید بازاریابی و ارتباطات اداره رفتار مالی تطبیق پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *