مطالب روز

اعلامیه ایجاد یک صندوق بیت کوین توسط ژاپنی ها

یک بانک ژاپنی به نام نومورا (Nomura)، روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد با استفاده از شرکت تابعه دارایی دیجیتال خود به نام لیزر دیجیتال (Laser Digital) صندوق جدیدی را محیا کرده است. این شرکت به کمک این صندوق و به وسیله بیت کوین (BTC) را در اختیار سرمایه گذاران نهادی قرار می دهد.

اکنون اطلاعاتی جدیدی در مورد این صندوق منتشر شده است. در این صندوق پذیرش بیت کوین فعلا تنها برای استراتژی بلندمدت عرضه شده است. اولین مورد از محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتالی است. محصول توسط لیزر دیجیتال منتشر خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ریاست شرکت مدیریت دارایی لیزر دیجیتال، آقای سباستین گاگلیتا (Sebastien Guglietta) در این رابطه اظهار داشت: تکنولوژی یکی از رکن ها و نیازهای اصلی رشد در اقتصاد جهانی است. زیرا تکنولوژی و محصولات مرتبط با آن بخش اعظم اقتصاد را از حالت آنالوگ به دیجیتال تبدیل می کند. بنابراین بیت کوین یکی از مهم ترین تسهیل گران این تغییرات بنیادین در ساختار اقتصاد جهانی است. استراتژی عرضه بلندمدت استفاده از تکنولوژِ فرصتی بزرگ برای به سرمایه گذاران برای ورود به این روند کلان ارائه می دهد.

در تازه ترین اخبار همکاران این صندوق ژاپنی به این ترتیب معرفی شده اند. پلتفرم حضانت رمزارز ِ کوماینو (Komainu) بزرگترین شریک تجاری لیزر در این پروژه است. این شرکت برای سرمایه گذاری مشترک با نومورا معرفی شده است. در کنار این پلتفرم، شرکت معتبر لجر به همراه کوین شرز برای نگهداری از دارایی های مشتریان این صندوق فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

ماه گذشته میلادی لیزر دیجیتال و کوماینو، جواز عملیات خود را از سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی دبی (VARA) دریافت کردند. به این و با اخذ این مجوز ترتیب راه برای ارائه طیف گسترده ای از خدمات تجارت دارایی دیجیتال و محصولات سرمایه گذاری هموار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *