مطالب روز

مدیرعامل کوین بیس با نمایندگان دموکرات آمریکا دیدار می کند

در ماه های اخیر معضلات گوناگونی به وسیله کمیسیون بورس آمریکا علیه صرافی کوین بیس (Coinbase) به جریان افتاد. حالا برخی از نمایندگان دموکرات مجلس ایالات متحده آمریکا قصد دارند با برایان آرمسترانگ به عنوان مدیرعامل صرافی کوین بیس دیدار کنند.

دموکرات ها و گروه حمایت از فناوری های نوپا

یکصد نفر از اعضای دموکرات کنگره نمایندگان تحت عنوان کارگروه حمایت از فناوری های نوپا قرار است روز چهارشنبه با آقای آرمسترانگ دیدار داشته باشند.

هدف این گروه بررسی راه کار های موجود برای حمایت از رشد اقتصادی، خلاقیت و نوآوری در سیستم های اقتصادی و سیاستهای مسئولانه مالی است. در این نشست همچنین مقرر شده قانون دارایی های دیجیتال و سایر موضوعات در رابطه با مالیات، حریم خصوصی کاربران و امنیت ملی به بحث گذاشته شود. این دیدار قرار است به صورت خصوصی برگزار شود. نتایج آن در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

برخلاف صرافی بایننس، کوین بیس حامیان زیادی را در آمریکا به خصوص در میان نمایندگان دموکرات، کنار خود می بیند. یکی از دلایل آن این است که طی یک سال گذشته آقای آرمسترانگ همواره در جلسات متعددی با ارگان های دولتی و افراد مختلفی شرکت می کرده است.

به طور مثال برایان آرمسترانگ و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بیس، روز 11 ماه می سال جاری (۲۰۲۳) با یکدیگر ملاقات کره اند. در آن زمان دلیل این جلسات پاسخ به نگرانی هایی درباره ار زهای دیجیتال وآگاهی از نحوه تنظیم مقررات این حوزه در آمریکا اعلام شده بود.

یا جلساتی که با پل رایان، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در رابطه با نگرانی ها و تهدیدها علیه دلار خصوصا از سوی یوان دیجیتال وجود داشت.

گفتنیست چندی پیش خانم سناتور دموکرات از ایالات وایومینگ در مجلس سنا از کوین بیس حمایت کرده بود. وی صراحتا از همکاری این صرافی با نهاد های مختلف قانونی در آمریکا تمجید کرده بود. این سناتور ایجاد دعوای حقوقی از سوی کمیسیون علیه آن ها را تعجب آور خوانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *