مطالب روز

بیت کوین در حراج قرار گرفته اما خریداری ندارد!

بنیانگذار شرکت Morgan Creek Capital ادعا میکند که ترکیبی از موضوعات مختلف مانند هاوینگ در شبکه بیت کوین و تأیید احتمالی صندوق های EFT بلکراک، دهها میلیارد و یا شاید صدها میلیارد دلار تقاضا برای بازار فیزیکی نقدی به همراه خواهد داشت.

در پادکست Forward Guidance شنیده شد که آقای یوسکو ادعا کرده که بدبینی فعلی علیه صنعت ارزهای دیجیتال که در میان برخی نهادهای سرمایهگذاری سنتی رایج است. پس از تایید ETF همه از بین خواهند رفت.
به گفته ایشان، در حال حاضر موانع زیادی برای دور نگه داشتن سرمایه گذاران نهادی از ارزهای دیجیتال وجود دارد. اما این رویه تغییر خواهد کرد. آقای یوسکو می گوید؛ احساسات نسبت به آخرین چرخه صعودی بازار، زمانی که مشتریان سازمانی زیادی برای ورود به بازار صف می بندد. کاملا متزلزل شده است.

ایشان تعبیر جالبی دارند که می گوید: حالا که بیت کوین به حراج گذاشته شده است. آنها از فروشگاه بیرون میروند. طبیعی است که هر کسب و کار دیگری در جهان، دور از سهام و ارزهای دیجیتال، مردم با یکدیگر درگیر میشوند تا معامله خوبی انجام دهند. اما سرمایه گذارها در این بازار رفتاری خلاف این جهت را از خود نشان میدهد. این نکته واقعا برای من عجیب است که همیشه تقاضا در سقف قیمت زیاد است و در کف قیمت، بسیار کم.

به اعتقاد آقای یوسکو در حال حاضر بهترین فرصت برای خرید بیت کوین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *