مطالب روز

نظر هوش مصنوعی گوگل راجع به قیمت بیت کوین

این روزها افراد زیادی پاسخ سوالات مهم خود را از طریق چت جی پی تی (ChatGPT) یا به طور کلی سرویس های هوش مصنوعی دریافت می کنند و تاحدودی نیز این پاسخ ها صحیح است و دور از واقعیت نیست. در جدیدترین آزمون برای سرویس هوش مصنوعی گوگل که با نام تجاری گوگل بارد (GoogleBard) به دنیا عرضه شد. درخصوص قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ و پس از هاوینگ سوال پرسیده شده است. با بررسی پاسخ تحلیلی گوگل بارد می توان به نکات جالبی دست یافت.

در نگاه سرویس جدید شرکت گوگل، عوامل متعددی وجود دارد که نشان می دهد قیمت بیت کوین پس از هاوینگ به بالاترین حد خود می رسد. از جمله استدلال های گوگل بارد می توان به رویداد هاوینگ و ویژگی های خاص آن، همچنین پذیرش قابل انتظار بیت کوین در سطح جهانی و ایجاد قوانین جدید و مناسب پس از مشکلات حقوقی پیش آمده اخیر در سراسر جهان دانست. از نظر گوگل بارد این عوامل همگی به افزایش قیمت بیت کوین کمک خواهند کرد.

پیش بینی گوگل بارد از قیمت بیت کوین

بارد برای پیش بینی قیمت بیت کوین از منابع گوناگونی استفاده کرده است. به عنوان مثال داده ها و نظرات تحلیلگر کریپتو یعنی PlanB را بررسی کرد است. این تحلیلگر که پیش تر اعلام کرده بود پیش بینی می کند قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ به صد هزار دلار خواهد رسید. همچنین یکی دیگر از منابع گوگل بارد استدلال های تحلیلگران بانک استاندارد چارترد بوده است. دراین تحلیل، متخصصان این رسانه پیش بینی ۱۲۰ هزار دلاری برای بیت کوین در سال ۲۰۲۴ داشتند.

هرچند تمام داده ها کاملا هم مثبت نیست. به عنوان مثال قدیمی ترین صرافی ارز دیجیتال هند (ZebPay) اعلام کرده که پیشبینی می شود تا پایان سال ۲۰۲۴ قیمت بیت کوین رشد دارد. اما ارقام نجومی ارائه شده را واقعی نمی داند. زبپی پیش بینی خود را بر کانال ۴۰ هزار دلاری می بندد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *