مطالب روز

ژاپن حضور بایننس پس از ۵ سال را تایید کرد

 بایینس (Binance) در حال پشت سر گذاشتن سخت ترین دوران حرفه ای خود است. این صرافی از کشورهای زیادی رانده شده است.ام  امروز یک خبر نویدبخش از بازگشت این صرافی به بازارا ژاپن منتشر شده است.

به نقل از بیتکوینیست، چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس امروز رسما اعلام کرد به زودی ( تا آخر مردادماه) صرافی بایننس فعالیت رسمی خود در کشور آفتاب تابان را آغاز میکند. 

صرافی بایننس در نوامبر سال ۲۰۲۲ با صرافی ژاپنی ساکورا بیت کوین (Sakura Exchange Bitcoin) به توافق رسید. طبق این خبر بایننس قرار است این صرافی را به طور کامل تصاحب کند.

صرافی ساکورا بیت کوین (SEBC) یک پلتفرم ژاپنی برای معاملات ارز دیجیتال است. این صرافی تمامی مجوزات لازم برای فعالیت در این کشور را از آژانس خدمات مالی ژاپن دریافت کرده است. این مسیر حضور مجدد بایننس در بازار این کشور را که ۵ سال پیش (۲۰۱۸) به علت عدم کسب مجوزات لازم، قطع شده بود، تضمین می کند.

نظر چانگ پنگ ژائو درباره بازار ژاپن

چانگ پنگ ژائو در جریان کنفرانس بایننس در شهر توکیو با اظهاراتی طعنه آمیر به برخی کشورها از امن بودن بازار در این کشور تقدیر کرد. وی در اینباره گفت: فضای نظارتی شفاف در این کشور موجب شده تا این کشور از سایرین متمایز باشد. این امر مارا تشویق کرد تا صرافی بایننس بار دیگر پلتفرم خود را در کشور ژاپن بنا کند. من شخصا برای تمام فرصت های مهمی که در این بازار وجود دارد کاملا هیجان زده هستم. 

از این پس صرافی ساکورا بیت کوین با تغییر نام به بایننس ژاپن وارد بازار خواهد شد. یکی از قوانینی که مقامات ژاپنی سختگیرانه در پی آن است، احراز هویت افراد برای دسترسی به خدمات این صرافی است. با توجه به قوانین این کشور بدون تایید هویت افراد، کاربران فقط میتوانند دارایی خود را برداشت کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *