مطالب روز

نماینده کنگره آمریکا رفتارهای کمیسیون را احمقانه خواند

پس از دعاوی حقوقی ایجاد شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده SEC، علیه دو صرافی ارز دیجیتال بایننس و کوین بیس و به طور کلی تحت فشار قرار دادن شرکت های حوزه ارزهای دیجیتال، برخی از افراد این رفتار ها را خصمانه و از سوی گری گنسلر ریاست این نهاد قانون گذار در آمریکا دانستند. در آخرین واکنش ها یک نماینده کنگره امروز به آقای گنسلر نامه نوشته است.

آقای ریچی تورس  نماینده کنگره آمریکا نامه ای سرگشاده به رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نوشته است. وی در این نامه خواستار تغییر رفتار به زعم ایشان (( احمقانه)) خود در رابطه با صنعت ارزهای دیجیتال شده است.

ایشان با اشاره به حکم دادگاه ریپل و در ستایش از تصمیم قاضی و این تصمیم را به عنوان یک «نظر حقوقی برجسته» توصیف کرد. این نماینده با دفاع از صرافی های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال از کمیسیون بورس و اوراق بهادار و آقای گنسلر خواسته تمرکز خود را بر مبارزه با تقلب در بازار و به طور کلی در رابطه با ایجاد امنیت برای فعالیت امن کاربران قرار دهد.

متن تند نامه این نماینده! ریچی تورس علیه گنسلر.

کمیسیون باید تا کنون گزارش های منصفانه در این رابطه ارائه می کرده است. اما تا حالا چیزی منتشر نشده است. همچنین وظیفه این سازمان ایجاد قوانین روشن و راهنمایی منسجم برای صنعت ارزهای دیجیتال است.

بهتر است آقای گنسلر و کمیسیون بورس و اوراق بهادار تلاشهای خود را بر روی مبارزه با تقلب، دستکاری بازار و سوء استفاده از سرمایه مشتری متمرکز کند تا امنیت برای کاربران این حوزه تامین شود)).

همچنین در پایان نامه خود این نماینده کنگره آمریکا برای حل اشتباهات کمیسیون ابراز امیدواری کرده است. تورس خواسته است کمیسیون با تصمیم دادگاه متوجه اشتباهات خود شده باشد و از حملات خود به داراییهای دیجیتال دست بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *