مطالب روز

اتریوم در لیست دارایی های برتر جهان قرار گرفت

بر اساس داده های فعلی دنیای کریپتو کارنسی، اتریوم با پیشی گرفتن از پالادیوم به رده بندی ۵۰ دارایی ارزشمند جهان رسیده است. امروز در لیست جدیدی از سوی نشریه فوربس منتشر شد. این لیست ۵۰ دارایی برتر دنیا را معرفی می کند. صنعت ارز دیجیتال دو نماینده شایسته را در این لیست دارد.

ابتدا بیت کوین است که با ارزش بازار ۵۷۰ میلیارد دلاری رتبه دوازدهم را در اختیار دارد. دومین نماینده بازارکریپتو اتریوم است که با ارزش کل بازار ۲۲۳ میلیارد دلاری به رتبه چهل و نهم لیست صعود کرده. اگرچه بیت کوین هنوز از سهام شرکت های فناوری و فلزات گرانبها مانند نقره و طلا عقب مانده است. اما همچنان یکی از دارایی های پیشرو در جهان محسوب می شود. همچنین بالاتر از اتریوم، گروه خودروسازی تویوتا ژاپن، هلدینگ عربی IHCAE، برند پوشاک لوکس فرانسوی ارمس و پلاتینیوم قرار دارد. نکته جالب توجه این است که اتریوم اختلاف خود را با پلاتین در رتبه چهل و پنجم به تنها ۱۷ میلیارد دلار رسانده است. این موضوغ نشان دهنده افزایش توجه به این ارز دیجیتال در بین دارایی های جهانی است.

دارایی های دیجیتال و رشد موشک‌وار!

این تحولات ناشی از رشد قدرتمند ارزهای دیجیتال در چشم انداز مالی جهان است. بازار کریپتوکارنسی ها این فرصت را در کمی بیش از ۱۰ سال به نمایندگان این حوزه داده است. به عنوان مثال سیر صعودی اتریوم، ماهیت در حال تحول بازار را نشان میدهد. زیرا این ارز دیجیتال در کنار دارایی های سنتی مانند فلزات گران‌بها به رسمیت شناخته شده است.

همچنین باید اذعان کرد، سرمایه گذاران و ناظران بازار قطعا به بررسی دقیق پیشرفت بیت کوین و اتریوم ادامه خواهند داد. زیرا این گروه از دارایی ها، طبقات دارایی های سنتی را به چالش میکشند. با توجه به رشد بازار ارزهای دیجیتال به احتمال فراوان پس از سال ها روند سرمایه گذاری را در دنیای پولی و مالی آینده دگرگون خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *