مطالب روز

رکورد شکنی حجم معمالات صندوق های ETF بیت کوین در روز اول

پس از تایید صندوق های ETF اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، شرکت هایی که درخواستشان مورد تایید قرار گرفته بود مانند گری اسکیل خیلی زود کار خود را در بازار آغاز کردند. این موضوع سبب رکورد شکنی جدید در حجم معاملات صندوق های ETF شد.

نکته قابل توجه در این باره این است که همانطور که پیش بینی می شد یورش سرمایه گذاران به بازار را شاهد بودیم. در واقع تنها در بیست و چهارساعت گذشته داده های یاهو فاینانس نشان می دهد که ارزش کل معاملات ۱۰ صندوق اسپات بیت کوین به رقمی در حدود ۴.۷ میلیارد دلار رسیده است. این عدد یک رکورد شکنی به حساب می آید.

کدام شرکت ها در این رکورد شکنی شریک هستند؟

در داده های منتشر شده صندوق بیت کوین شرکت های بلکراک و آیشیرز بیت کوین تراست با حجم معاملات بالاتر از یک میلیارد دلار برابر با ۲۳ درصد از ارزش کل، پیشتاز این رقابت بزرگ اقتصادی هستند. شرکت فیدلیتی نیز با حجم معاملات ۶۹۰ میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفته است.

در همین رابطه صرافی جمنای نیز از تغییر روند بازار فیوچرز ارزهای دیجیتال خبر داده است. این صرافی طی گزارشی مدعی شد با ورود نقدینگی بیشتر و افزایش مشارکت افراد باید انتظار داشت که توسعه محصولات مالی جدید به وقوع بپیوندد. به نگاه جمنای تأیید این ETFها به معنای مشروعیت و ماندگاری بیت کوین در چشمانداز مالی است. این موضوع زمینه را برای افزایش مشارکت نهادها و صرافیها فراهم میکند.

در جدیدترین خبرها نیز آقای سامسون موو که همواره بر بیت کوین ۱ میلیون دلاری تاکید می کرد. امروز صبح در مصاحبه ای کوتاه اظهار داشت: اگر به بیت کوین ۱ میلیون دلاری اعتقاد ندارید پس آن را به دست نمیآورید. متاسقم که فرصتی برای متقاعد کردن شما ندارم. آقای موو معتقد است حجم معاملات صندوق ها در روز اول نشان دهنده این است که به زودی این ارز دیجیتال به رقم باورنکردنی ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *