مطالب روز

مجوز صدور ۱ میلیارد تتر به چه دلیل صادر شد؟

روز گذشته حساب کاربری وال آلرت (Whale Alert) با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده بود انتشار مجوز مینت ۱ میلیارد تترUSDT را فاش کرد که با واکنش پائولو آردوینو، مدیر فناوری شرکت تتر مواجه شد. پس از انتشار این خبر و واکنش کاربران آقای آردوینو ناچار به پاسخگویی شد.

 مرد تاثیر گذار شرکت تتر اعلام کرد؛ این تنها یک مجوز است و هنوز صدور توکن ها و انتقال یک میلی رخ نداده است. ایشان در توضیح دلیل اعطای این مجوز نیز گفت؛ این مبلغ برای پر کردن ذخایر مورد نیاز شبکه ترون مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در ادامه نیز توضیح داد که مقدار سرمایه درنظر گرفته شده به عنوان ذخیره درخواستهای صدور آینده و همچنین مبادلات زنجیره ترون مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

شرکت تتر این روند را بخشی از پروتکل های امنیتی خود می داند. بنا به توضیحات تتر؛ اخذ مجوز بدون صدور USDT امری لازم است. زیرا موجب افزایش امنیت در روند ساخت و صدور توکن ها میشود. اغلب با ارائه مجوز بدون صدور تتر، شرکت میتواند تعداد دفعاتی که امضا کنندگان پلتفرم می توانند به کلیدهای خصوصی دسترسی پیدا کنند را کاهش دهد. این امر یکی از روشهای مقابله تتر با تهدید های امنیتی است. 

روند آن نیز به این شکل است که در لحظه و پس از ورود سرمایه مشتری توکن صادر می شود. به شرط داشتن USDT مجوز دار در خزانه شرکت. همچنین این روند موجب حفظ پشتوانه ۱۰۰٪ دارایی های شرکت می شود. 

بد نیست بدانید در حال حاضر بیشترین USDT مینت شده در اختیار  شبکه تتر است. گفتنی است، این شبکه در حدود ۴۳ میلیارد دلار تتر در گردش دارد. این در حالی است که اتریوم تنها ۳۹ میلیارد دلار USDT در گردش را در اختیار گرفته است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *