مطالب روز

نتجه آزمون دروغ سنجی کریستیانو رونالدو منتشر شد

کریستیانو رونالدو، ابرستاره دنیای فوتبال در روزهای گذشته به بهانه یک آزمون دروغ سنج (پُلیگراف) با تیم رسانه ای صرافی بایننس دیدار داشته است. حالا نتایج کامل این آزمون شب گذشته منتشر شد.

صرافی بایننس چندی پیش با توجه به دوران باشکوه رونالدو در دنیای ورزش همکاری این فوق ستاره سابق رئال مادرید را آغاز نمود. در نخستین گام از این همکاری مجموعه NFT کریستیانو رونالدو به نام ForeverCR7: The GOAT  توسط باینسن منتشر شد.

در این رابطه رونالدو با شرکت در این تست دروغ سنج به سوالات بایننس پاسخ داد که بخش عمده ای از آن مربوط به فوتبال بود. سوالاتی از قبیل آنکه آیا روزی پرتغال قهرمان جام جهانی میشود. یا اینکه آیا در چهل سالگی نیز همچنان در بالاترین سطح بازی میکند.

اما در حوزه ارزهای دیجیتال رونالدو در پاسخ به سوالی مربوط به اینکه آیا در حال حاضر صاحب NFT است.؟ ایشان پاسخ داد بله. دستگاه دروغ سنج نیز این موضوع را تایید کرد که او حقیقت را میگوید.

همچنین در یک سوال دیگر از کاپیتان تیم ملی پرتغال ،پرسیده شد که در آینده آیا برنامه ای برای راه اندازی مجموعه NFTهای دیگر دارد.؟ که بار دیگر با پاسخ مثبت همراه شد که دستگاه این بار نیز نشان داد او حقیقت را گفته است.

چرا بایننس؟ چرا رونالدو؟

کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین گل زن تاریخ ورزش فوتبال در سال ۲۰۲۲ قرارداد همکاری چند ساله ای با صرافی بایننس به امضا رساند. این فوق ستاره رسما به عنوان سفیر فوتبال این پلتفرم معاملاتی معرفی شده است.

هدف از امضای قرارداد گران قیمت مابین کریستیانو و بایننس این بوده است با تبلیغات مختلف NFT صنعت وب ۳ را به طرفداران فوتبال در سراسر جهان معرفی کند. گفتنی است رونالدو با ۶۰۳ میلیون هوادار تنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام از محبوبترین و گرانترین افراد کره زمین به حساب می آید.

بد نیست بدانید کریستیانو رونالدو در زمان انتشار مجموعه NFT خود وعده داده بود طرفدارانی که کمیاب ترین توکن های مجموعه را خریداری کنند، فرصت دیدار و گفتگو با او را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *