مطالب روز

په په و واکنش به رسوایی ۱۶ میلیون دلاری

قیمت میم کوین په په، حدود ۲۰ درصد در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم آگست کاهش پیدا کرد. پس از این اتفاق تیم توسعه دهنده این میم کوین، در پلتفرم اکس بخاطر این اتفاق عذرخواهی کردند. آنها اعلام کردند که در تلاش برای کسب اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران په په هستند.

بنا به بیانیه منتشر شده در اکانت رسمی پروژه په په ، برخی از اعضای اصلی تیم په په تقریباً ۱۶ تریلیون (۱۶ میلیون دلار) از این توکن  را بدون اعلام قبلی به فروش رساندند. در ادامه این متن چگونگی رخ دادن این اتفاق توضیح داده شده است. ظاهرا برای احتیاط، تعداد کیف پول های امضا کننده مورد نیاز برای تأیید تراکنش در این کیف پول چند امضایی به ۲ امضا از ۸ امضا کاهش یافته بود. این کاهش امضاها باعث رخ دادن این اتفاق شده است.

چه قدر په په در کیف پول باقی مانده؟

اکنون ۱۰ تریلیون PEPE در این کیف پول چند امضایی وجود دارد. این میزان که تنها کیف پول امضا کننده است و در امنیت کامل به سر می برد. در همین رابطه آخرین عضو باقیمانده از تیم امضاکننده در مورد این فروش متخلفانه اظهار کرد که در شب این اتفاق به او خیانت شده است. به این ترتیب که سه عضو از روی سوءنیت ۱۶ تریلیون PEPE را از این کیف پول چند امضایی به فروش رساندند. آنها سپس سعی کردند با حذف گروهشان از این کیف پول، تمام ارتباط را با این توکن قطع کنند.

ایشان که نامش فاش نشده است، تضمین داده برای توسعه هرچه بهتر این توکن تمام تلاش خود را به کار بگیرد. او همچنین بیان کرد ۱۰ تریلیون توکن په په باقیمانده از این کیف پول چند امضایی خارج کرده است. او این توکن ها را تا زمان استفاده یا سوزاندن در جایی دیگر ذخیره خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *