مطالب روز

رقیب تتر از دل پی پل بیرون آمد

شرکت بزرگ پی پل (PayPal) که در کنار مستر کارت از بزرگترین و مشهورترین شرکت های خدمات پرداخت در سراسر دنیا به حساب می آید. این شرکت روز گذشته اعلام کرد با همکاری شرکت با پکسوس (Paxos) استیبل کوینی با پشتوانه دلار آمریکا عرضه خواهد کرد.

توکن دیجیتال جدید که از سوی این شرکت معرفی خواهد شد به نماد PYUSD و به نام PayPal USD به تدریج در اختیار مشتریان پی پل در ایالات متحده قرار میگیرد. برای اولین بار است که یک شرکت مالی بزرگ، استیبل کوین خود را منتشر می کند.

این توکن مبتنی بر شبکه اتریوم است. کاربران می توانند خرید کالاها و خدمات را به وسیله این توکن انجام دهند. پی پل در کنفرانس مطبوعاتی که در همین رابطه برگزار کرده بود اعلام کرد این استیبل کوین برای جامعه بزرگ و آینده نگر توسعه دهندگان، کیف پول ها و اپلیکیشن های وب ۳.۰ منتشر شده است. این توکن به راحتی در انواع صرافی های رمزارز قابل معامله است.

شولمن: پی پل آماده تغییر است.

آقای دن شولمن (Dan Schulman)، رییس و مدیر عامل پی پل در بیانیه خود ضمن ابراز خرسندی گفت: برای تغییر به سمت ارزهای دیجیتال ابزاری پایدار نیاز است. این نکته بسیار مهم است که یک ارز دیجیتال به راحتی به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا متصل شود. ما خود را متعد به نوآوری و همگام سازی امکانات جدید مطابق با نیازهای دنیای امروز می دانیم. همچنین سوابق ما در ارائه تجربیات کاربردی به مشتریان، زمینه لازم را برای رشد پرداختهای دیجیتال از طریق PayPal USD مهیا می سازد.

استیبل کوین PYUSD با سرمایه گذاری پی پل و به وسیله شرکت خدمات مالی پکسوس تراست (Paxos Trust) ساخته و به بازار عرضه می شود. در رابطه با امکانات این ارز باید گفت قابلیت بازخرید یا مبادله با دلار و سایر ارزهای دیجیتال موجود در شبکه پی پل را دارد. این شبکه ارزهایی مانند بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتر (ETH) و لایت کوین (LTC) را شامل می شود.

بد نیست بدانید پی پل بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر فعال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *