مطالب روز

صلاحیت قاضی پرونده رپل لبز زیر سوال رفت

پس از حکم برتری ریپل در جلسه بدوی دادگاه جنوبی ایالت نیویورک در پرونده حقوقی مابین کمیسیون بورس آمریکا و ریپل لبز در صنعت ارزهای واکنش های متفاوتی به آن نشان داده شد. عده ای از این حکم حمایت و عده دیگری هم آن را اشتباه دانستند. به عنوان مثال آقای چارلز گاسپارینو، خبرنگار فاکس بیزینس با زیر سوال بردن صلاحیت قاضی این پرونده خانم آلسیا تورس این حکم را اشتباه دانست.

این خبرنگار برجسته و قدیمی فاکس با اشاره به پرونده های پیشین این قاضی در توییتی نوشت؛ به دلیل تصمیم های اشتباه و عدم صلاحیت این قاضی یکی از خلافکاران بزرگ این کشور آزاد شده بود.

آقای گاسپارینو در رابطه با حکم ریپل لبز نیز اظهار داشت: این حکم بدون بررسی کافی و عجولانه اعلام شد. من شکی ندارم که این حکم هم مطابق قبلی ها اشتباه است.

تاثیر زیر سوال بردن صلاحیت قاضی بر نتیجه دادگاه تجدید نظر

اما در سوی دیگر آقای جان دیتون، وکیل «پرو-ایکس آرپی» با توجه به این حکم و همچنین ادعای کمیسیون بورس ایالت متحده آمریکا مبنی بر تجدیدنظر خواهی پیروزی نهایی را از آن ریپل لبز می داند. وی معتقد است کمیسیون بورس در دادگاه تجدیدنظر هم کاری از پیش نخواهد برد. ایشان اظهار داشت: حتی در صورت ارائه درخواست تجدیدنظر، این موضوع تأثیر خاصی بر دارندگان (XRP) نخواهد داشت. بررسی درخواست تجدیدنظر میتواند ۲ یا ۳ سال طول بکشد. در طی این دوره حکم ابتدایی قاضی همچنان یه عنوان قانون حاکم باقی خواهد ماند. حتی مشخص نیست که کمیسیون از چه زمانی روند تجدیدنظر در این پرونده را آغاز کند. پس نگرانی وجود ندارد. زیر سوال بردن صلاحیت قاضی پرونده نیز نمی تواند به صورت مستقیم بر نتیجه دادگاه تجدید نظر تاثیر بگذارد.

آقای جان دیتون یکی از افرادی درگیر در پروژه های ریپل لبز است و بیش از ۷۵۰۰۰ سرمایه گذار ریپل را نمایندگی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *