مطالب روز

بایننس به اتهام پولشویی واکنش نشان داد

چندی پیش کمیسیون معملات آتی کالا آمریکا (CFTC) صرافی بایننس را به پولشویی و ایجاد معاملات صوری در سال ۲۰۱۹ متهم کرده بود. این ادعا روز گذشه توسط وال استریت ژورنال تایید شد. آنها اعلام کردند به سندی دست یافتند که نشان می دهد در سال ۲۰۱۹ بایننس با ایجاد معاملات صوری حجم مبادلات خود را به صورت غیرقانونی بالا برده است.

واکنش بایننس به اتهام پولشویی

اما در واکنش به این اخبار بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان از نظر حجم معاملات، به نقل از سخنگوی شعبه بایننس آمریکا اعلام کرده است : ادعاهای مطرح شده به دلیل تفسیر نادرست از حقایق نادرست است. ما کاملا معتقدیم که ادعاهای مطرح شده در مورد تجارت پول شویی جدا بی اساس است. این ادعا بر اساس سوء تفاهم اساسی از حقایق و استفاده نادرست از قانون مربوطه است. می خواهیم تاکید کنیم نه شرکت و نه مدیر عامل این شرکت، آقای چانگ پنگ ژائو هیچگونه ارتباطی با تجارت پولشویی نداشتند.

گفتنی است پس از اتفاقات رخ داده در ادعای پولشویی و چالش های سخت بایننس، قیمت توکن (BNB) این صرافی در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱.۴٪ کاهش یافت. در این زمان قیمت این توکن به ۲۳۷.۲۶ دلار رسیده است.
همچنین این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته هم حدود ۲.۳٪ از ارزش خود را از دست داده است. اما به طور کلی از زمان دعاوی حقوقی خود با نهاد های قانون گذاری در آمریکا از خردادماه سال جاری ۲۳٪ کاهش یافته است.

حال باید دید از چه زمانی بررسی های قضایی در خصوص اتهامات پولشویی و سند وال استریت آغاز می شود. کارشناسان کریپتو این وضعیت را برای بایننس بسیار نگران کننده می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *