مطالب روز

مایکرواستراتژی بار دیگر دست به جیب شد

شرکت مایکرواستراتژی (microstrategy) به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه گذاران بیت کوین در ماه آگست و سپتامبر در مجموع ۵۴۳۲ واحد بیت کوین با قیمت متوسط ۲۷.۰۵۷ دلار در مجموع به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

با توجه به استاد منتشر شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، مایکرواستراتژی این بار در بازه ۱ آگوست تا ۲۵ سپتامبر ۱۴۸ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده و به خزانه خود اضافه افزوده است. در حال حاضر مایکرواستراتژی ۱۵۸.۲۴۶ واحد بیت کوین دارد. در مجموع ۴.۶۹ میلیارد دلار، یعنی به طور میانگین ۲۹.۵۹۱ دلار به ازای هر واحد هزینه کرده است.

سرمایه گذاری این شرکت خوشنام درحوزه بیت کوین حال حاضر ۴.۱۳ میلیارد دلار ارزش دارد. بد نیست بدانید شرکت مایکرواستراتژی اعلام کرد ماه گذشته برای عرضه و فروش ۷۵۰ میلیون دلار از سهام خود به توافق رسیده است. این سرمایه گذار با شرکتهای کاون اند کامپنی، کاناکورد جنیوییتی و برنبرگ کپیتال مارکتس به توافق رسیده است.

اولین گام مایکرو استراتژی برای خرید ارزهای دیجیتال در آگست ۲۰۲۰ آغاز شد. این شرکت در حمایت خود از بیتکوین استوار بوده است، باتوجه به مسائل اقتصادی کنونی جهانی و نگرانی های تورمی، علاقه نهادی به بیتکوین به عنوان ابزار حفظ سرمایه به طور چشمگیری افزایش یافته است. خرید مداوم بیتکوین این شرکت بر اعتقاد آن به ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی پایدار و قابلاعتماد تأکید میکند.

بد نیست بدانید جدیدترین خرید این شرکت نشان گر اعتقاد جدی مایکرواستراتژی به بیتکوین است. این موضوع میتواند به عنوان الگویی برای تمام سازمان هایی باشد که قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *