مطالب روز

همکاری کریستیانو رونالدو با صرافی بایننس

برند تجاری بایننس، به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان در ماه های اخیر آسیب های فراوانی را تجربه کرده است. از اتهامات مختلف تا عدم اطمینان بخشی از کاربران به این مجموعه باعث شده تا مدیران این مجموعه دست به دامان کریستیانو رونالدو ابرستاره دنیای فوتبال شوند.

بایننس اخیرا همکاری های خود با کریستیانو رونالدو، را به عنوان سفیر فوتبال این پلتفرم گسترش خواهد داد. در اولین سری از همکاری های تبلیغاتی با رونالدو، از این سوپراستار مشهور فرم معاملاتی و خالق مجموعه NFT آزمون دروغ سنج (پُلیگراف) گرفته است. رونالدو اخیرا ضمن به اشتراک گذاشتن ویدئو کوتاهی در توییتر، این موضوع را به هواداران پرشمارش اعلام کرد.

کریستیانو رونالدو در این باره توییت کرد:
((بایننس یکی از مشکلترین چالشهایم را برایم به وجود آورد: روبرو شدن با دستگاه دروغ سنج)).

این نوشته کوتاه هواداران دنیای فوتبال و این ابرستاره پرتغالی را کنجکاو کرده تا تعابیر گوناگونی از این ماجرا را روایت کنند. تا این لحظه توییت رونالدو میلیونها بار لایک و اشتراکگذاری شده است. در این رابطه خود او در توییتر قول داده بود به زودی ویدئو کامل آن را منتشر می کند.

جزئیات همکاری بایننس و کریستیانو

این شیوه مرسومی برای تبلیغات نیست اما بایننس احتمالا با این کار قصد داشته تا نگاه های بیشتری را جلب کند. آزمون دروغ سنج بیشتر شبیه به یک بازی است که نتایج آن نیز قرار است که برای ابراز حمایت رونالدو از این پلتفرم معاملات ارز دیجیتال به کار رود. به نظر میآید که آزمون دروغ سنج روی رونالدو مدت کوتاهی پس از رونمایی از دومین مجموعه NFT او در بایننس انجام گرفته است.

بد نیست بدانید مجموعه NFT کریستیانو رونالدو «ForeverCR7: The GOAT» نام دارد که ادای احترامی به دوران باشکوه حرفهای و دستاوردهای بیشمار یکی از بهترین های تاریخ ورزش است. این مجموعه در ماه جولای ۲۰۲۳ منتشر شد. در این مجموعه ۲۰ توکن مختلف از توکن های بی مانند گوشهای از دوران حرفهای رونالدو به تصویر کشیده شده بود.

به عنوان مثال ضربه برگردان رونالدو به بوفون در لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۸ که منجر به پیروزی رئال مادرید برابر یوونتوس شد یا ضربه سر تکرار نشدنی او به بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا در سال ۲۰۱۱، گوشه ای از این مجموعه منحصر به فرد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *