مطالب روز

باینسس از آلمان هم رانده شد

باینسس آلمان روز گذشته درخواست مجوز برای نگه داری از رمزارز خود را پس گرفت. در واقع این صرافی در ۲۶ ژوئیه، یک ماه پس از گزارشهایی مبنی بر رد درخواست های سازمان نظارت مالی فدرال آلمان (BaFin) خروج خود را رسما تایید کرده است.

این در پی مشکلاتی است که در یک ماه اخیر بایننس به واسطه نزاع حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا با آن درگیر شده است. در این رابطه سخنگوی بایننس با اظهارات معناداری از تغییر در برنامه این صرافی خبر داد. او گفت: به عنوان سخنگوی بایننس تایید می کنم که برنامه BaFin ما به طور فعال کنار گذاشته شده است. دلیل آن هم وضعیت در بازار جهانی و همچنین در مقررات است. که به طور قابل توجهی تغییر کرده است. بایننس همچنان قصد دارد برای مجوز مناسب با قوانین در آلمان درخواست جدیدی داشته باشد. اما ابتدا ضروری است که درخواست ما به طور دقیق تغییرات مد نظر کشور آلمان را منعکس کند.

نظر چانگ پنگ ژانو درباره حضور بایننس در آلمان

آقای چانگ پنگ ژايو مدیرعامل بایننس در این رابطه اظهار داشته: آنها مطابق با قوانین بازارهای دارایی های رمزنگاری اتحادیه اروپا (MiCA) قصد دارند فعالیت های خود در اروپا را علیرغم مشکلات گوناگون ادامه دهند.

بایننس اخیرا در کشورهایی مختلف با سختی مواجه شده است. این صرافی در بریتانیا، قبرس، هلند، بلژيک، استرالیا و فرانسه با مشکلات جدی با تنظیم کنندگان مقررات مالی این کشورها روبرو شده است. به نظر می رسد ابتدا باید پرونده حقوقی آن ها در ایالات متحده حل شود. در غیر این صورت به احتمال فراوان فشار همپیمانان اروپایی ایالات متحده بر این صرافی بیشتر نیز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *