مطالب روز

هشدار تحلیلگر سرشناس به خریداران آلت کوین ها

آلت کوین ها همواره طرفداران و سرمایه گزاران خاص خودش را در بازار ارزهای دیجیتال داشته است. در یک هفته گذشته بنا به آمار های به دست آمده وضعیت برای اغلب آلت کوین های پیشرو در بازار مطلوب بوده است. اما امروز آقای بنجامین کوئن (Benjamin Cowen)، تحلیلگر سرشناس ارزهای دیجیتال به ۸۰۵ هزار دنبال کننده خود در ویدیوی جدید هشدار داده است.

ایشان معتقد است بازار آلت کوینها در آستانه یک فروپاشی نگران کننده در برابر بیت کوین قرار گرفته است. به اعتقاد ایشان، ضعف آلت کوین ها در برابر بیت کوین نشان میدهد که آلت کوین ها ممکن است در هفته های آینده با موج شکست روبرو شوند. ای شکست موجب می گردد تا همگان شاهد فروپاشی این بازار باشند. این درحالی است که برخی کارشناسان مانند رائول پال، مدیرعامل شرکت ریل ویژن (Real Vision) و از مدیران سابق بانک گلدمن ساکس، با رد این موضوع وضعیت را برای آلت کوین ها مناسب پیش بینی می کنند.

آقای کوئن اظهار کرده، آلت کوینها در حال حاضر در برابر بیت کوین خروج نهایی سرمایه را تجربه میکنند. همچنین بسیاری از جفتهای معاملاتی آلت کوین مقابل بیت کوین با قیمتی پایین تر درحال معامله است. به این ترتیب بازار آلت کوین ها در وضعیت آرام و رو به رشد ارزیابی می شود.

این تحلیلگر در یک ویدیو وضعیت بازار و پیش بینی خودر را توضیح داده است. به گفت او پس از پمپ نهایی داراییها، شاهد سقوط آنها تا حدود ۳۰ درصد ارزش بازار بیت کوین خواهیم بود. 

پس از کش و قوس فراوان در نهایت با تایید صندوق های اسپات ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، بازار ارزهای دیجیتال یک قدم بزرگ به اهداف خود نزدیک شد. در همین رابطه اما حالا نگاه افراد به دومین گام و تایید ETF اتریوم است. اما بنا به گفته نا امید کننده TD Cowen فعلا این موضوع نزدیک نخواهد بود.

در واقع گروه تحقیقاتی TD Cowen واشینگتن که یک بانک سرمایه گذاری چند ملیتی آمریکایی است. این گروه در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که بعید است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به این زودی ها ETF اتریوم را تأیید کند. دلیل آن هم SEC قبل از تأیید ETF اتریوم یا سایر ارزهای قصد دارد با بیت کوین آزمون و خطای خود را انجام دهد.

در گزارش نهایی این گروه مدت زمان لازم برای تایید ETF اتریوم ۲۶ ماه تخمین زده شده است. بخشی از این گزارش را مطالعه خواهید کرد: در واقع پس از تحقیقاتمان باید اذعان داشت انتظار نمی رود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به این زودی ها ETP های سایر ارزها را تایید کند. کمیسیون قصد دارد ابتدا در مورد ETPهای بیت کوین تجربه کسب کند. پس از سعی و خطا در مورد بیت کوین میسیون به تأیید سایر محصولات خواهد پرداخت.

بخش نا امید کننده خبر به زمان تخمینی برای تایید سایر صندوق های سرمایه گذاری بر می گردد. به نظر می رسد هرگونه تصمیمی برای چنین موضوعی احتمالاً تا پس از انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری در ایالات متحده اتخاذ نخواهد شد. جایی که احتمال حضور دونالد جی ترامپ از سایرین بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *