مطالب روز

آمار و ارقام به سمت شیباریوم روانه شده است

تنها یک ماه از راه اندازی مجدد شیباریوم گذشته است. بلاک چین لایه ۲ که توسط توسعه دهندگان اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) ایجاد شده است و با استقبال فراوانی روبرو بوده است. شیباریوم رفته رفته در حال ثبت رکوردهای مثبت از نظر تعداد کیف پول جدید و تراکنش ها می باشد.

این شبکه از ابتدای فعالیت مجدد خود ۱.۲۵۴.۷۸۷ کیف پول ارز دیجیتال را به جامعه خود اضافه کرده است، که طبق آخرین دادههای به دست آمده توسط Finbold حدودا ۳۶.۷۶۷ آدرس جدید به صورت روزانه به آن اضافه میشود.

از سوی داده های دیگر به دست آمده باید گفت با وجود نوسانات قیمت، شیبا اینو به رشد پایگاه کاربران خود ادامه میدهد. شیبا اینو رشد ثابت را در تعداد کل آدرسهای مربوط با آن نشان داده که اکنون به ۳.۶۰ میلیون آدرس رسیده است.

بد نیست بدانید این شبکه در آستانه رسیدن به سه میلیون تراکنش است که به وضوح نشان دهنده کاربرد و تقاضای آن در اکوسیستم شیبا اینو است. در زمان نگارش این مطلب، شیباریوم دارای ۲۹۳۲۸۵۴ تراکنش کل است. این عدد برای شمارش بلاک ۷۱۵۴۳۷ است. نکته جالب توجه نیز این است که تنها در شش روز تعداد تراکنش های شیباریوم از ۵۰۰ هزار تراکنش عبور کرد. این آمار نشانگر ثبت میانگین روزانه ۸۶۰۱۱ تراکنش است.

شیبا اینو نیز در روزهای اخیر روند حرکتی مثبتی را تجربه کرد. در زمان نگارش این مطلب، شیبا اینو در هفت روز گذشته ۰.۵۸٪ رشد داشته است و در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۷۳۲۵ دلار معامله میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *