مطالب روز

پیش بینی قیمت بیت کوین از سوی تحلیلگر بلومبرگ

پیش بینی قیمت بیت کوین یکی از موضوعات داغ همیشگی در بازار ارزهای دیجیتال است. در همین رابطه یک از آخرین افرادی که راجع به این موضوع صحبت کرده است مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا از مجله معتبر بلومبرگ (Bloomberg) است.

آقای مک گلون در بررسی اخیر خود وضعیت حال حاضر بازار رمز ارز، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را ارزیابی کرده است. این استراتژیست مطرح در این رابطه اظهار کرده است: تعداد زیاد دارایی های دیجیتال ممکن است بر عملکرد بیت کوین فشار بیاورد. اعتقاد دارم افزایش تعداد آلت کوین ها بر قیمت بیت کوین تأثیر منفی خواهد گذاشت.

مک گلون نظریه خود را بر پایه به وضعیت بیش از ۱۰ هزار رمزارز فهرست شده در کوین گیکو (CoinGecko) ایجاد کرده است. او به کاهش رابطه نزدیک بین معاملات آتی صندوق های فدرال و ارزهای دیجیتال با مقیاس بازار کوچکتر نسبت به بیت کوین در سال گذشته اشاره کرد. 

این استراتژیست ارشد در مجله بلومبرگ می گوید بیت کوین از سال ۲۰۱۸ به طور کلی نسبت به شاخص MarketVector Digital Assets 100 Small Cap عملکرد بهتری داشته است؛ علی الخصوص در دوره هایی که فدرال رزرو سیاست های پولی را تشدید کرده است.

علیرغم این موضوع، آقای مک گلون نگرانی خود را از تولید سریع ثروت در اکوسیستم ارزهای دیجیتال را ابراز کرده است. به اعتقاد ایشان این موضوع آهسته آهسته در حال معکوس شدن است. به گفته این تحلیل گر حوزه رمز ارز ممکن است برای مدتی تاثیری منفی بر قیمت بیت کوین بگذارد.

قیمت بیت کوین BTC  در زمان نگارش این مطلب ۲۶.۷۷۴.۱۵۰ دلار در صرافی ها مبادله می شود. این رقم افزایش اندکی را نسبت به روز گذشته نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *