مطالب روز

ترون با پشت رکوردار بیشترین جذب کاربر روزانه شد

شبکه ترون در روزهای اخیر به شدت روند صعودی را در پیش داشته است و با افزایش تعداد آدرس ها در این شبکه حالا ترون به بالاترین میزان تاریخ خود دست یافته است.

بر این اساس تعداد آدرس های فعال آن از مرز ۱۸۶ میلیون عبور کرده است. این نقطه عطف بیانگر تقاضای فراوان برای این شبکه در سال ۲۰۲۳ است. این موضوع به رشد مثبت در ارزش کل قفل شده (TVL) شبکه در فضای دیفای کمک کرده و از ۱۵.۷ میلیارد دلار فراتر رفته است.

نکته بسیار قابل توجه و غرورآفرین برای این شبکه این است. این شبکه، شاهد افزایش کاربران فعال روزانه بوده و از این نظر موفق شده از بیت کوین و اتریوم نیز عبور کند.

با تمام این تحولات مثبت، توکن بومی ترون، TRX، در تقلا برای حفظ شتاب مثبت در عملکرد قیمت خود بوده است.

قیمت این رمزارز در زمان نگارش این خبر ۰.۰۸۴ در صرافی ها فی خورده است. این در حالیست که ترون چندی پیش به قلمرو اشباع فروش رسیده، که نشاندهنده افزایش بالقوه فشار فروش است. یک حرکت نزولی میتواند قبل از برخورد احتمالی با خط حمایت صعودی قیمت را به حدود ۰.۰۷۶ دلار کاهش دهد.

ذکر این نکته نیز قابل توجه است که عملکرد این رمز ارز یک عامل اساسی در ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاران به حساب می آید. تحولات مثبت و رشد پایدار در شبکه ترون میتواند اعتماد سرمایهگذاران را تقویت کند و به طور بالقوه روند نزولی را در ترون محدود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *