مطالب روز

آدیداس مزاید آنلاین NFT کفش های خود را برگزار می کند

شرکت بزرگ تولید کننده پوشاک آدیداس قصد دارد کلکسیون جدید برند خود را با همکاری برند BAPE به صورت NFT عرضه کند.

بر اساس اعلام این شرکت آلمانی این پکیج شامل ۱۰۰ جفت کفش سفید رنگ همراه با همسان دیجیتالی آن در تاریخ ۲۲ آگست لغایت ۲۵ آگست ۲۰۲۳ ارائه می شود. این اولین مزایده آنلاین شرکت آدیداس است. که توسط استودیو آدیداس و به صورت مزایده در پلتفرم آدیداس کالکت برگزار میشود.

جزئیات این مزایده به این شکل است که تنها ۱۰۰ NFT اتریومی به مزایده گذاشته خواهند شد. هر اثر NFT را میتوان با یک جفت کفش از این کلکسیون معامله کرد. بد نیست بدانید همسان دیجیتالی یعنی هر جفت کفشی که خریداری شود، به ازای آن یک جفت کفش در فضای متاورس و به عنوان پوشیدنی برای آوارتار ها نیز به شما تحویل داده می شود. 

کفش های تولید اندک (لیمیتد) این کلکسیون دارای شکل ستاره چاپ شده و لوگوی برند BAPE بر روی کفش خواهند بود. این کفش ها سفید رنگ با سه خط و عدد نشان ۸۴ بهنام Triple-White Forum 84 BAPE Low است. این مجموعه قرار است تنها یکبار تولید شود.
قیمت آغازین برای شروع قیمت ۰.۳ اتر (حدود ۵۵۵ دلار) خواهد بود. باید دید سقف قیمت پیشنهادی چه عددی اعلام می شود. آدیداس اعلام کرد ارسال فیزیکی این ۱۰۰ جفت، از ماه اکتبر سال جاری آغاز می شود. به همین ترتیب نسخه دیجیتالی کفش ها از بیست و ششم سپتامبر آماده تحویل خواهند بود.

آدیداس همچنین اعلام کرد هر جفت کفش از این کلکسیون دارای یک چیپ NFC در جفت چپ هستند که مالک کفش این امکان را دارد تا برای بررسی گواهی NFT خود، از طریق اسکن توسط تلفن همراه به آن دسترسی پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *