مطالب روز

زنگ خطر برای علاقه مندان ارزهای بزرگ

یکی از تحلیلگران مورد توجه در دنیای کریپتوکارنسی در آخرین اظهارنظر خود زنگ خطر را برای علاقهمندان قدیمی ارزهای بزرگ به صدا درآورده است.

آلت کوین سایکو (Altcoin Psycho) که در دنیای رمزارزها فردی تاثیرگذار محسوب میشود اعلام کرد که مشاهدات اخیر او حاکی از آن است که دوران صعودی ارزهای معیار مانند بیت کوین برای امسال به پایان رسیده است.

این تحلیلگر می گوید: با توجه به روند صعودی که میم کوینها در پیش دارند بهتر است به بازار ورود نکند. وی در این خصوص ادامه داد: خیلی از افراد میپرسند که چراکوینهای قدیمی شروع به رشد میکنند باید اینطور پاسخ داد ک این به جابهجایی نقدینگی در بازار مربوط است. وقتی در ایستگاه پایانی بازار قرار داریم، تقریبا قیمت همه رمزارزها رشد کردهاند و توکنهای پامپ نشده توکنهایی هستند که هیچ تیمی دیگر فعالیتی بر آنها ندارد. این چرخه معمولا در پایان یک بازار صعودی رخ میدهد.

آلت کوین سایکو اعتقاد دارد : رشد بیت کوین تا سطح ۳۰۰۰۰ دلار موضوعی قطعی نیست و از نظر من گمراه کننده است و باید منتظر واکنشها در بازار بود. این احتمال وجود دارد که یک دامنه معاملاتی جدید بر سطح ۲۴,۰۰۰ تا ۲۳,۰۰۰ دلار شکل بگیرد که در این صورت برای من تعجبی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *