مطالب روز

فشار حداکثری بر بایننس با توجه به عدم همکاری مناسب با SEC

درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در رابطه با دسترسی فوری به نرم افزارها و زیر ساخت های فناوری پلتفرم بایننس آمریکا از سوی قاضی فاروکی رد شد. همچنین قاضی این پرونده اعلام کرد در حال حاضر تمایلی به صدور حکم بازرسی به نفع کمیسیون را ندارد. اما فشار ها همچنان بر بایننس ادامه دارد.

دو خواسته کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شامل اجبار بایننس آمریکا به ارائه اطلاعات دقیق و در اختیار قرار گرفتن مدیران این مجموعه به عنوان شاهد برای احضار در دادگاه است. این در حالی است رشد که در روزهای گذشته عده زیادی از مدیران بایننس از سمت های خود در شعبه آمریکایی این صرافی استعفا دادند.

مطابق گزارش بلومبرگ، قاضی فاروکی (Faruqui) با اخطار به وکلای SEC به آن ها گفته بود باید درخواست دقیق تری ارائه دهد. او درخواست کرد با شاهدان بیشتری صحبت کند. جالب است که بدانید SEC در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) بایننس آمریکا را به کوتاهی و عدم همکاری در تحقیقات متهم کرده بود. همچنین به اعتقاد وکلای کمیسیون شرکت بام تریدینگ( BAM Trading )که لقب شریک بایننس در بخش معاملات آمریکا را یدک می کشد هکاری لازم را نداشته است. این شرکت تنها ۲۲۰ سند را به این سازمان نظارتی ارائه کرده است.

نقطه فشار جدید! نحوه نگهداری امواب کاربران!

از مهمترین نقاط فشار SEC بر بایننس نحوه نگهداری دارایی های مشتریان بایننس در آمریکا است. نهاد نظارتی آمریکایی به دنبال ارتباط اسنادی مابین بایننس آمریکا و بین الملل است. مطابق گزارشات رسانه ها، بایننس آمریکا تنها ۴ شاهد انتخابی خود و مقداری از اسناد و اسکرین شات های غیر رسمی را در اختیار تیم بازرسی کمیسیون داده است.

بد نیست بدانید حجم معاملات بایننس آمریکا در روزهای گذشته با افت وحشتناک به تنها ۵ میلیون دلار رسیده است. این درحالی  است که حجم معاملات این صرافی در هفته گذشته ۲۳۵ میلیون دلار بوده است. این اعداد نشان دهنده وضعیت سخت این صرافی در ایالات متحده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *