مطالب روز

ستاره بارسلونا و اتهام کلاهبرداری در رمزارزها

رونالدینیو فوق ستاره برزیلی و سابق باشگاه بارسلونا به ظن کلاهبرداری تحت تعقیب مقامات کشور برزیل قرار گرفته است. او به دلایل نامعلومی در اولین جلسه دادگاه غایب بوده است.

ستاره سابق دنیای فوتبال ممکن است در یک طرح کلاهبرداری با یک شرکت غیرقانونی به نام 18kRonaldinho همکاری داشته باشد. این شرکت به سرمایه گذارانی که حداقل ۳۰ دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کردند. این شرکت وعده سود ۲ درصد در روز داده بود.

وکلای رونالدینیو ادعا کرده اند این ستاره برزیلی خود قربانی سوءاستفاده از نام اعتبار وی در جهت فریب دادن مردم شده است. آنها مدعی شدند او هیچ مذاکره ای برای فروش حق تصاویر و نامش با این مجموعه نداشته است. نکته جالب توجه این است که رونالدینیو برای ادای توضیحات در جلسه اول حضور نیافت. این موضوع باعث شد تا او در دومین جلسه به تاریخ ۳۰ آگست بار دیگر به دادگاه دعوت شود. همچنین به او اخطار داده شده در صورت عدم حضور مجدد، احتمال دستگیری وی وجود دارد.

ستاره خوش تکنیک دنیای فوتبال به پشتوانه ۷۵ میلیون نفر هوادار خود در اینستاگرام سال گذشته، به طور قانونی وارد اکوسیستم ارزهای دیجیتال شد. او سفیر مجموعه Graph Blockchain New World Inc شد تا در زمینه NFT با این شرکت همکاری کنند. البته شماره ۱۰ سابق بارسلونا، توکن اختصاصی خود را با همکاری با صرافی غیرمتمرکز P00LS به نام RON راه اندازی کرده است.

شاکیان این پرونده خواستار غرامت ۶۲ میلیون دلاری برای جبران خسارات خود هستند. بد نیست بدانید رونالدینیو سه سال پیش به دلیل ورود غیر قانونی با پاسپورت جعلی به کشور پاراگوئه با برادرش به مدت دو ماه در زندان سپری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *