مطالب روز

کمک ۳ میلیون دلاری بایننس به آسیب دیدگان زلزله اخیر در مراکش

متاسفانه سه هفته پیش یک زلزله سهمگین در کشور مراکش موجب کشته و زحمی شدن بیش از ۳۰۰۰ هزار نفر شد. در همین حال و بنا به کمک های انسان دوستانه مختلف به این کشور، صرافی دیجیتال بایننس نیز اعلام کرد که در پی این اتفاق دلخراش تصمیم به کمک به این کشور گرفته است. این صرافی با توزیع رایگان حدود ۳ میلیون دلار بایننس کوین (BNB) از مردم آسیب دیده این کشور حمایت کرده است. بنا به تصمیمات مقرر شد در ایردارپ جدید بین ۱۰ تا ۱۰۰ دلار بایننس کوین بین مشتریان این صرافی در کشور مراکش پخش شود.

این کمک ها توسط شرکت تابعه بایننس چیریتی (Binance Charity)، بازوی خیریه صرافی بایننس به این افراد منتقل خواهد شد. در اطلاعیه ای این مجموعه خیریه اعلام کرد که با توجه به اینکه برخی از کاربران در مناطق زلزله زده کشور مراکش با مشکل تایید آدرس محل سکونت خود روبرو خواهند بود، قرار است آن دسته از کاربران مراکشی که از ۸ سپتامبر تا نهایتا ۳۰ سپتامبر (۱۸ تا ۷ مهر) موفق به تایید آدرس خود شوند. مبلغ ۲۵ دلار بایننس کوین به صورت مستقیم به حساب کیف پول آنها در بایننس فرستاده میشود.

ژائو: کمک ها فقط برای مردم زلزله زده در مراکش است

همچنین دراین خصوص بنیانگذار و مدیرعامل صرافی بایننس چانگ پنگ ژائو، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت مردم مراکش برای حل مشکلات این کشور اظهار امیدواری کرده است. وی ابراز امیدواری کرد که کمک های بایننس بتواند بخشی از نیازهای فوری مردم زلزله زده این کشور را برآورده کند. ایشان اظهار داشت: برخی کاربران مراکشی که در نواحی زلزله زده نبوده اند. اما از کمکهای اخیر بهره مند شده اند. از آنها میخواهیم که این کمکها را برای کسانی که بیشتر احتیاج دارند ارسال کنند.

بد نیست بدانید صرافی بایننس یک آدرس کیف پول برای کمکهای مالی کاربران ساخته است. افراد میتوانند از طریق ارسال بایننس کوین، بیت کوین، اتریوم، یو اس کوین، تتر و بایننس یو اس به مردم مراکش کمک مالی کنند. تا به نحوی از مردم زلزله زده حمایت شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *