مطالب روز

شرکت تتر ذخیره اوراق خزانه داری خود را به ۷۳ میلیارد دلار افزایش داد

شرکت تتر به وسیله، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری خود از ذخیره حدود ۷۳ میلیارد دلاری این شرکت در اوراق خزانه داری آمریکا خبر داد. به این ترتیب تتر تبدیل به بیست و دومین خریدار بزرگ این اوراق در سراسر جهان می شود.

این در حالی است که دولت چین در حال فروش این اوراق و تبدیل آن به طلاست. اما شرکت تتر رو به سرمایه گذاری در این زمینه آورده است. در همین رابطه مدیرعامل شرکت وال استریت سیلور (Wall Street Silver) اظهار داشت: اوراق بدهی خزانه داری آمریکا در خزانه دولت چین تقریبا ۴۲۸ میلیارد دلار از بیشترین مقدار آن کاهش داشته است. بنا به جدیدترین گزارش ها سرعت فروش این اوراق از سوی چین افزایش قابل توجهی داشته است.

با توجه به فضای پیش آمده آقای آردوینو با ستایش از تتر اذعان داشت؛ اگر کشوری درگیر مشکلات ناشی از تورم شود. ما به آنها تتر را پیشنهاد می کنیم. این بهترین راه حل است. USDT در حال حاضر پر استفاده ترین استیبل کوین در جهان است که تمرکز زیادی بر بازارهای نوظهور دارد. با تتر می توان از خانواده ها در برابر ارزهای ملی حمایت کرد.

مدیر ارشد تتر در ادامه گفت: ما در حال توسعه ایده های خود هستیم. باید به این نکته توجه شود که تتر ۷۳ میلیارد دلار اوراق خزانه داری آمریکا را دارد. این آمار بالاتر از کشورهایی مانند امارات، مکزیک، استرالیا و اسپانیا است. حالا ما ۲۲ امین خریدار برتر جهان هستیم.

گفتنیست تتر، همچنان دامیننس خود را در بازار حفظ کرده است. در حال حاضر مارکت کپ تتر ۸۲.۹ میلیارد دلار است و با ایجاد یک فاصله بسیار زیادی با رقیب خود USDC، به یکه تازی در بازار ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *