مطالب روز

حمایت پنهانی ثروتمندترین مرد جهان از ارزدیجیتال

ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان ، یکی از تاثیرگذارترین افراد در دنیا و به خصوص صنعت ارزهای دیجیتال به حساب می آید. هر واکنشی چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم تاثیر قابل توجهی بر این بازار دارد. در چنین وضعیتی روز خبر حمایت ماسک از ارزهای دیجیتال فاش شد. طبق این گزارش آقای ماسک به صورت پنهانی از سرمایه گذاران و حامیان دوج کوین بوده است.

اخیرا مقاله ای در وال استریت ژورنال در رابطه با زندگینامه مدیرعامل اسپیس اکس ، تسلا و پلتفرم اکس منتشر شده است. در این مقاله مشخص شد، وی توسعه ارز دیجیتال دوج کوین را شخصا حمایت و تامین مالی می کرده است. در واقع ماسک مخفیانه از رقیب بیت کوین حمایت کرده است. این درحالیست که پیشتر ایشان در رابطه با حمایت ها از دوج کوین گفته بود برای او این سگ(نماد این ارز) بامزه است.  او اعلام کرد حمایت از دوج کوین بیشتر جنبه شوخی دارد تا سرمایه گذاری که با چاپ چنین مقاله ای مشخص شد این صحبت ها جدی نبوده است.

ایلان ماسک سال ها آشکارا دوج کوین را در حساب توییتری سابق خود تبلیغ می کرد. ایشان همچنین پیش از خرید توییتر به دنبال ایجاد یک پلتفرم رسانه اجتماعی نوآورانه مبتنی بر بلاک چین بود. این پلتفرم میتوانست یک سیستم پرداخت با استفاده از دوج کوین داشته باشد.

بد نیست بدانید تنها چند ساعت پس از انتشار این مقاله افزایش فوری ارزش دوج کوین را شاهد بودیم. هرچند در ساعات بعد این هیجان فروکش کرد.

در زمان نگارش این مطلب دوج کوین با قیمت ۰.۰۶ دلار معامله میشود که خبر از رشد ۱.۳۹٪ می دهد. همچنین ارزش کلی بازار آن تقریبا ۸.۹ میلیارد دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *