مطالب روز

این ارز از بیت کوین هم بالاتر رفته است

بر اساس داده های به دست آمده از گزارشات تحلیلی شبکه، توکن بومی بلاکچین سویی (SUI) خوش درخشیده است. این ارز نگاه زیادی را به خود معطوف کرده است.

در واقع اخیرا ارزش کل دارایی قفل شده (TVL) در شبکه سویی از TVL حتی بیت کوین هم گذر کرده است. مطابق تحلیل ها، سویی در حال حاضر در بین تمام زنجیره ها رتبه سیزدهم را در اختیار دارد. این موضوع موجب خوش بینی فراوان فعالان بازار نسبت به توکن اصلی این بلاکچین غیرمتمرکز شده است. این موضوع با افزایش قیمت آن نیز همراه شده است.

به این ترتیب ارزش کل دارایی قفل شده در شبکه SUI تا امروز به رقم چشمگیر ۳۳۵ میلیون دلار رسیده است. این موضوع نشان از گام بلند این پلتفرم در مدت اخیر دارد. این در حالی است که TVL بیت کوین روز گذشته رقم ۲۹۴.۱۲ میلیون دلار را ثبت کرد. این رقم امروز به ۲۹۱.۲ میلیون دلار کاهش یافت.

افت TVL بیت کوین، همگام با ریزش قیمت BTC پس از دریافت تأییدیه صندوق های اسپات، بیشتر به موقعیت سویی در لیست ارزش TVL شبکه ها کمک کرده است. هرچند این سقوط کاملا در تضاد با هیجان و احساسات ابتدایی بازار بوده است.

درست در همین لحظه قیمت SUI افزایش ۱۱ درصدی را در تنها ۲۴ ساعت گذشته به نمایش گذاشته است. این توکن در حال حاضر و در محدوده ۱.۴۲۳ دلار معامله میشود. آمارها زمانی جالب می شود که نمودار یک هفته ای این ارز را بررسی می کنیم که عدد ۸۴.۶۷ درصد را به ما نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *