مطالب روز

تاثیر ایلان ماسک بر بازار میم کوین ها اثبات شد

می توان با قدرت و با جدیت کامل اعلام کرد در حال حاضر ایلان ماسک را می توان تاثیرگذارترین فرد کره زمین دانست. ایلان ماسک با توجه به ثروت نجومی خود و مدیریت بر شرکت های مهمی مانند تسلا، استارلینک، اسپیس ایکس، ایکس (توییتر سابق) در دنیای بر پایه تکنولوژی امروز فرد بسیار مهم به حساب می آید.

همچنین با توجه به علاقه شخصی آقای ماسک به ارزهای دیجیتال، اظهارات هر از گاه ایشان تاثیر باورنکردنی در بازار کریپتو دارد. مدیرعامل تسلا به پشتوانه ۱۴۵ میلیون نفری خود در پلتفرم ایکس و تنها نوشتن چند خط قیمت یک ارز را بالا و پایین می کند. در همین رابطه یک شرکت به نام «نتورک کانتِیجین ریسرچ اینستیتوت» تحقیقات جالبی انجام داده است.

به بررسی های این مجموعه تحقیقاتی نتایج جالبی را نشان می دهد. فعالیت ربات های توییتری و اظهارات آقای ماسک، نسبت به آنچه پیش از این تصور میشد. میتوانند نقش بسیار بیشتری در افزایش ساختگی قیمت آلت کوین ها داشته باشد. به گفته این مؤسسه در این تحقیق، بیش از ۳میلیون توییت دربارۀ ۱۸ آلت کوین در مدت زمان بین ژانویه ۲۰۱۸ تا فوریه ۲۰۲۲ تحلیل شده است.

میم کوین ها تابغ ایلان!

به این ترتیب، نتایج این مطالعه همچنین تأثیر فعالیت ربات ها و توییتهای ایلان ماسک بر روی قیمت دو میم کوین پپه و PSYOP را تأیید میکند. همچنین این مجموعه، موفق شده است تا موجی از ربات تازه ایجاد شده را پیش از راه اندازی این میم کوین ها شناسایی کند. نکته جالب توجه این است که هردو در خصوص یکی از این دو توکن محتوا منتشر کرده اند. این مطالعه با استفاده از نمونه های از ارزهای دیجیتال مختلف فهرست شده در صرافی FTX انجام شده است.

این موسسه در اعلام میزان سهم هریک برتری را به ایلان ماسک می دهد. از نگاه این مطالعه ۶۱٪ از تحولات میم کوین ها از سوی اظهارات شخص آقای ماسک و مابقی فعالیت ربات های توییتری بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *