مطالب روز

ریپل در آستانه یک اتفاق مهم قرار گرفت

ارز دیجیتال ریپل (XRP) با چند تراکنش توسط نهنگ ها با یک افزایش قیمت قابل توجه روبرو شده است و کارشناسان پیش بینی می کنند این ارز دیجیتال در آستانه اتفاقات بزرگی خواهد بود.

در واقع بر اساس گزارش های جدیدی که توسط پلتفرم ردیابی ویل آلرت منتشر شده، سه نهنگ روز گذشته و امروز در کل ۹۱.۴ میلیون واحد XRP به ارزش تقریبی ۴۷ میلیون دلار را بین کیف پولها و صرافیها جابه جا کردند. چارت آن نیز به این شکل بود که ۵۱.۲ میلیون واحد به دو صرافی بیتاستمپ و بیتسو (Bitso) واریز شد. ۴۰ میلیون XRP از صرافی بایبیت به یک کیف پول ناشناخته انتقال یافت.

جالب است که بدانید در همین زمان قیمت ریپل نیز رو به افزایش رفته است. این رمز ارز آستانه ۰/۵۱ و سپس سقف۰/۵۲ را نیز رد کرده است. داده های پلتفرم کوینگلس نشان از افزایش ۳/۸۹ درصدی سود باز ریپل است. حجم معاملات ریپل ۴ درصد و ارزش بازار نیز ۳/۱ افزایش را در نمدار نشان می دهد.

یکی دیگر از عواملی که به رشد ریپل کمک کرده است، اظهارات اخیر شان مکبراید (Sean McBride) است. او توییت کرده بود: در چند روز آینده، خبرهای بزرگی برای ریپل و XRP در راه است. هرچند نمی توان از مانور حقوقی و استراتژیک ریپل در برابر دادخواست اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز به سادگی گذر کرد. زیرا بر احساسات بازار اثر گزار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *